Gå til innhold

Windows 8-nettbrett kommer til høsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så glad for at Microsoft gjør det virkelig annerledes i forhold til sånn som Android ble bygd opp vs iOS!

Aldri tenkt på. Men du har et poeng der, imponert over at Microsoft tør å gå sin egen vei.

Metro på nettbrett er forøvrig det OS-et jeg liker best; minimalistisk, og ryddig.

Lenke til kommentar

Dette er vågale saker. Om det blir veldig bra eller helt katastrofe vet jeg ikke -- mildt sagt skeptisk til at disse skal kjøre alt mulig som kan krype og gå av Windows-programmer. Men støtter forrige talere i at det er hyggelig med et friskt pust.

Lenke til kommentar

Ah. Nettbrett med Direct Access, full SCCM integrasjon, synkronisering av brukerdata... osv osv... En drøm for en driftsteknikker, og bruker også forsåvidt, spesielt i bedriftsmarkedet. Ingen egen driftsløsning på siden. Med docking og skjerm kan et nettbrett faktisk erstatte kontordatamaskinen.

Kunne også ønske tilsvarende på ARM, men det blir i høy grad konsumentprodukter slik jeg forsto MS sist gang jeg snakket med dem. Men dem ville si minst mulig, så hvem vet.

Eneste ulempen med x86 i dag er varmeutvikling og strømforbruk, men det er "lenge" til oktober. Forhåpenligvis blir dette bedre med nye generasjoner CPU'er basert på x86.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...