Enn80 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei Hadde bestemt meg for Canon 550 eos, siden jeg synes dette virker som et bra kamera for en amatør. Kikket på det i dag, og da viste ekspeditøren meg Sony @ 35, og mente dette kameraet var like bra som 550. Skal også bruke kameraet som makrofotografering for produkter. Hvilket av disse kameaene bør jeg velge? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det du liker. Elkjøp/Lefdahl blir sponset for å anbefale akkurat Sony - ikke noe galt med Sony i seg selv, men de pusher veldig om at det er det beste merket for "alle". Prøv, kjenn og klå og se hva du liker. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjenner ikke til Sony så mye, men Sony-A system har ikke spesielt mange makroobjektiver utifra det jeg kan lese. Kanskje en av de to som eier Sony her kan avkrefte eller bekrefte det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Gm7CIm2k Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Hva med et lite lesekurs? ;-) http://www.dyxum.com.../resultsAdv.asp (kryss av for macro helt oppe til høyre og søk) Endret 20. mars 2012 av Slettet-Gm7CIm2k Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Begge er bra kameraer. Jeg hadde nok valgt Sony av disse. Bra Live view og vridbar skjerm synes jeg er praktisk til makro. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Sony har macroobjektiver Her har du 36 forskjellige å velge mellom: http://www.dyxum.com/lenses/results.asp?IDLensType=2 Lenke til kommentar
Enn80 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Selv om jeg neppe kommer til å bruke video funksjonen ofte, har ikke Canon autofokus på den, og er noe tregere på live view. Det du liker. Elkjøp/Lefdahl blir sponset for å anbefale akkurat Sony - ikke noe galt med Sony i seg selv, men de pusher veldig om at det er det beste merket for "alle". Prøv, kjenn og klå og se hva du liker. Ja, dette var på Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå