bkf_94 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei! Ble 18 for en uke siden og stakk innom banken for gjøre noen endringer på konto o.l Nå står det innpå ''Mine kort'' på nettbanken at jeg har Visa classic (som jeg sikkert får i posten snart) Hva kan dette brukes til? Kan jeg bruke det til å gjøre varkjøp på nett? Lenke til kommentar
junghans Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ordinært VISAkort, uten kreditt. Ja, du kan bruke det til bl. a. netthandel. 1 Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis det er kortet tilknyttet din bankkonto, er det et debetkort med Visa-logo. Bruker du dette, betinger det at saldoen på din konto dekker kjøpsbeløpet; du bruker penger som faktisk er dine. Hvis du har planer om å handle mye på nettet, ville jeg søkt banken (eller en annen tilbyder) om et kredittkort. Da bruker du ikke dine egne penger, før du betaler fakturaen på forfallsdato. Det gir deg bedre beskyttelse mot f.eks. svindelforsøk og konkurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå