theunknown Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er 13 år, hun fylte 14 år, hvis det har noe å si. Jeg har snakket med henne tre måneder nå, mest på fb, vi går i samme klasse osv.. hun har fortalt meg hemmeligheter som ingen andre vet om, unntatt jeg og henne nå da. Jeg har gitt henne komplimenter hele veien og sånt, og i dag hadde hun bursdag og jeg ga henne øredobber & armbånd. Men jeg føler at jeg er stuck.. hva skal jeg gjøre videre nå? Hun har begynt å snakke om en fyr som hun egentlig hater men at hun skulle dra på kino med han osv... den fyren er bestevennen min lol. men jeg føler at jeg bør skynde meg, og gjøre noe veldig fort. i løpet av denne uken.. Hva skal jeg gjøre? :O spør om dere trenger mer info Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hun begynner nok å bli litt lei deg siden dere har holdt på så lenge uten at du har gjort noe Be henne ut på date, gjør noe etter skolen, smil og vær glad. Godt mulig at du er "friendzoned" allerede, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
theunknown Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Alright'! Takker! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 "Friendszona"? Skjer med å overanalysere alt … Grunnen til at hun blir lei, er vel at dere har snakket på Facebook i tre måneder. Du skulle heller eskalert i begynnelsen, sendt 4-5 chatmeldinger på Facebook, og så fått henne med på noe. Det hadde ikke trengt å være noe avansert, men en tur i parken eller på kjøpesenteret, evt. få henne med å se en film. Da har du muligheter til å bygge litt attraksjon, med øyekontakt; holde hender; kysse etc. Når så mye av kommunikasjonenen er ikke-verbal, så nytter det ikke å få henne via Facebook … Facebook fungerer helt greit til å spørre henne ut, men å ha timelange samtaler der er bare tull. Hvis hun er sånn noenlunde attraktiv, så har hun sikkert 5-6 andre "Facebook-stalkere", minst, så for å skille deg ut må du satse litt. Flere jenter jeg har holdt på med har vist meg alle "pokes", "likes" og "Hei skjer?"-samtaler på chaten de får fra gutter … Hvis du ikke kjører på, og viser at du vil noe mer innen rimelig tid, blir du bare en emosjonell tampong for henne … Akkurat som en bestevenninne … 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå