Gå til innhold

Er dette dyremisshandling?

Anbefalte innlegg

Så da kan jeg klappe til deg for at du sier feil her nå (etter min mening) og det er helt greit i følge deg.

Bare tull mener nå jeg. Har barn og hund og ingen av de er det blitt lagt hånd på og de oppfører seg eksemplarisk. Grensesetting, kjærlighet og struktur funker uten fysisk avstraffelse.

Jeg ble selv slått/rumpeklask i barndommen og jeg skal love deg at det ikke hjalp i det hele tatt - jeg ble motsatt ... ingen respekt til meg, så ingen respekt tilbake. At det medførte mer ris ga jeg en f ... i. Hadde de respektert meg og inkludert meg istedet, så hadde jeg nok vært mye enklere å ha med å gjøre. Inkludering og respekt er langt bedre etter min mening - Det er IKKE det samme som å dille/dulle og la de gjøre som de vil - her missforstår de/du totalt og det er grunnen til at enkelte tror det er grenseløst uten avstraffelse

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Energibomber av hunder skal helst være ute og løpe i flere timer hver dag. Har du ikke tid ork så IKKE skaff den type hund! Det er ren idioti. Ikke rart hunden oppfører seg som den gjør.

Jeg har tre katter. TRE katter. 3!!! Ikke har jeg brukt fysisk mishandling på noen av dem ved å få dem til å ''oppføre seg''!!!! Det TRENGS ikke hvis du gjør ordentlig research! Selvsagt har jeg tider da de gjør ting de absolutt ikke skal gjøre, men da svarer jeg med ett bestemt 'nei' eventuelt etterfulgt av en VANNsprut! Det at katter har uhell innendørs kan også være ett tegn på at katten din er SYK!

Idiot!

Lenke til kommentar

Å ri katten inn, har med andre ord fungert.

Ri katten, ri hunden? Har du en slags sadomasochistisk affeksjon for å drive på med oppdragelse av dyr, du åpenbart ikke har noen kunnskap om?

Kan ikke tro annet enn du liker lage litt kontrovers en sen torsdagskveld, så jeg håper du "troller".

Spraye Zalo mot hunden og trykke trynet til kattene ned i sin egen avføring høres rimelig sinnssykt ut. Om det så er tilfellet anbefaler jeg hele familien din et kurs i dyreoppdragelse, samt lese noen bøker om de forskjellige rasene dere har, selv om jeg tviler på at det hjelper for din del.

Skjønner ikke at dere orker å ha dyr når dere må holder på sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dyr og barn er alt for overbeskyttet i Norge. Det er derfor hunder oppfører seg slik som de vil. Men personlige mening er at når en hund eller et barn har gjort noe galt bevisst så må det kunne være mulig å straffe de. Hunden med lett røff behandling, og barnet med ris, for en kort stund.

Jeg skriver for en kort stund, og rett etter den gale handlingen. Men det skal ikke være over tid, slik at det blir fysisk mishandling og tortur, da blir det feil.

Når kattene driter inne, da pleier vi å finne ut hvem som er ansvarlig, og deretter trykker vi hodet ned i driten, og kaster katten ut. Vi finner ut hvilken, ved å ta frem kattene en etter en, de som er nysgjerrig og lukter på det er uskyldig, mens den ene som lukter litt og stikker er ansvarlig. Dette knepet fungerer på alle kattene. Dette var noe som vi gjorde når kattene var i yngre alder, og nå har det ikke vært en eneste drite-episode på svært lang tid.

Å ri katten inn, har med andre ord fungert.

Herre gud for en patetisk metode du bruker på dyrene dine... Stakkars dyr.

Jeg har aldri slått mannen min eller noen av dyra mine.

Og slik startet altså løgnen.

Og da sier vi takk for deg og hold deg til tema.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...