skjellum Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Solstråler i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fint lys, men jeg synes bildet er litt grått. Hva med mer kontrast? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Her henger jeg meg på forrige kommentar - tror nok dette hadde blitt mye bedre med litt mere kontrast. +++ for lysstripene. Ellers veldig bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Samme kommentar som fra de to andre. Hadde dog vært spennende å sett hvordan dette bildet fungerer i farger med god kontrast og fargedynamikk? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vakkert, med flott komp Jeg pleier ofte å etterlyse mer kontrast i s/h-bilder, men ikke her... - opplever sollyset som motiv og ser det som at dampen står opp fra snøen og da passer det med et diffust, mykt uttrykk i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg