Abdulaziz Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg trenger 1 eller 2 hendelser som har skjedd i asia, ( hvis dere har noen som jeg kan skrive masse om ) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva er det snakk om? Krig, diktaturer? Revolusjoner? Du har dødsfallet i Nord-Koreas grufulle diktator, krig i Afghanistan, jordskjelv og tsunami i Japan. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 helst nåtid Har du har fulgt med bare litt i media de siste årene burde du klare å finne to hendelser det er verdt å skrive om. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 helst nåtid Har du har fulgt med bare litt i media de siste årene burde du klare å finne to hendelser det er verdt å skrive om. nei jeg har ikke fulgt med nyhetene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 nei jeg har ikke fulgt med nyhetene Alder kan være en årsak til at du tydeligvis ikke har fått med deg verken jordskjelvet i Japan eller at Kim Jong-il døde i desember. Der har du to saker som er verdt å kjenne til. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Hva er det snakk om? Krig, diktaturer? Revolusjoner? Du har dødsfallet i Nord-Koreas grufulle diktator, krig i Afghanistan, jordskjelv og tsunami i Japan. Hva er du ute etter? det har jeg egentlig glemt å nevne, jeg er ute etter det som er lettest å skrive om ( krig ), for jeg har litt dårlig tid... men krigen i Afghanistan, har jeg ikke kommet på. så den var god Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Krigen i Afghanistan er jo noe av det mest omfattende du kan velge å skrive om. Hvis du har dårlig tid, ville jeg valgt noe «mindre», som tsunamien i 2004 (hvor mange nordmenn omkom). Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 nei jeg har ikke fulgt med nyhetene Alder kan være en årsak til at du tydeligvis ikke har fått med deg verken jordskjelvet i Japan eller at Kim Jong-il døde i desember. Der har du to saker som er verdt å kjenne til. ok, tusen takk Kim Jong-il døde i desember var ny for meg. Nå har jeg det som trengs, takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå