Gå til innhold

Hva med default Fontsize 8 i signatur?

Anbefalte innlegg

Ja, det er en god ide, men 9 burde være standard, 8 er uleselig for de som har høy oppløsning og/eller dårlig skjerm.

I tillegg burde siggen alltid vært av som standard, slik at folk faktisk måtte ta seg bryet med å trykke "bruk signatur" for å ha den med, slik at fler kun hadde tatt den med i tråder der den har en viss relevans, og bare en gang i hver tråd/side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I tillegg burde siggen alltid vært av som standard, slik at folk faktisk måtte ta seg bryet med å trykke "bruk signatur" for å ha den med, slik at fler kun hadde tatt den med i tråder der den har en viss relevans, og bare en gang i hver tråd/side.

*Peker på siggen sin*

Jeg vet ikke med deg, men jeg har ikke for vane å putte alle i båser. Det at det er en del folk som ikke burde postet siggen sin mer enn 1 gang kan jeg vøre enig i, men jeg føler også at det jeg har i min bør bli lest flest mulig ganger :)

Og hvis vi får en egen "Min PC"-knapp vil det ikke være kjempestore sigger lengre da flesteparten av disse monstrene vil da være gjemt bort der for de som bryr seg :)

Lenke til kommentar
*Peker på siggen sin*

Jeg vet ikke med deg, men jeg har ikke for vane å putte alle i båser. Det at det er en del folk som ikke burde postet siggen sin mer enn 1 gang kan jeg vøre enig i, men jeg føler også at det jeg har i min bør bli lest flest mulig ganger :)

Din signatur har relevans i alle tråder, men jeg synes likevel det greier seg å ha den med en gang på hver side, særlig siden den er såpass stor.

Lenke til kommentar
Din signatur har relevans i alle tråder, men jeg synes likevel det greier seg å ha den med en gang på hver side, særlig siden den er såpass stor.

Er vel derfor jeg alltid prøver å iallefall ha litt innhold i postene mine slik at ikke siggen tar mest plass :)

Og det at den er stor er jo fordi det er en del å minne folk på :)

Lenke til kommentar

ikke får og smiske,men synes moderatorene gjør en veldig bra jobb nå får tiden.går ikke langt tid får en post blir steng p.g.a feilposting eller annet.

men er enig at siggen bør ha liten skrift,men ikke ta den vekk.

er jo så lett og se hardware til medlemene når de har pro..

men blir jo litt "skryte"sigg også for di som sitter med siste cpu eller grafikkort.blir jo litt "konkurranse" ut av dette (hvem er best)og det er vel ikke så bra eller..

Lenke til kommentar
ikke får og smiske,men synes moderatorene gjør en veldig bra jobb nå får tiden.går ikke langt tid får en post blir steng p.g.a feilposting eller annet.

Grunnen til dette er at de bruker "varsle moderator"-knappen som me no har fått igang. Uten den så ville nok ting gått mykje treigare.

Angåande signaturar; lita skrift er anbefalt; og den bør _ALDRI_ vere meir enn 4 linjer. Dette er mi personlige meining i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke for dette. Jeg vil heller ha en "Min PC"-knapp på rade av knapper som følger en hver post ("Profil", "PM", "MSN" osv). Her kan en da se brukerens PC. Denne siden kan da hver individuell bruker forandre på i profilen sin.

maedox er vist halveis på vei

Lenke til kommentar

Videre ville mindre default skrift i signaturen, fremheve hva som er post og hva som er sig, når de ikke har samme størrelse. Er ikke så viktig, men det har skjedd flere ganger at jeg, kløende på hodet, har lest gjennom en post og fortsatt på signaturen, uten helt å skjønne hva dette hadde med temaet å gjøre. :)

edit: Gode forslag, forresten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...