mhus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei! Lurer på om det er noen som kan å sette opp et finansregnskap, som har kunne hjulpet meg med en oppgave A i vedlegget ? På forhånd takk Oppgavesett 3.pdf Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Dette er en smule tidkrevende, så jeg gidder ikke å hjelpe til. Men jeg kan gi noen anbefalinger. Jeg har selv studert blant annet finansregnskap, og det er ikke så vanskelig om du bare leser boken og ser på gamle oppgaver. Du kan gjerne finne frem gamle eksamensoppgaver og se om du finner fasit - spørsmålene kan ofte være de samme som man jobber med gjennom semesteret. Hvis du skal studere videre innenfor regnskap er det nesten dumt at du spør om hjelp på denne måten, for det blir myye mer avansert. Prøv heller å finn konkrete ting du lurer på, heller enn "hjelp til alt". Hvis du studerer markedsføring eller org. så trenger du ikke nødvendigvis jobbe såå hardt med regnskap for å komme deg gjennom utdanningen. Samtidig så vil du garantert blir konfrontert med et regnskap i fremtiden, og det kan være greit å vite litt om dem. Endret 25. mars 2012 av Dux ducis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå