alextech Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei! Jeg abonnerer på TV2Sumo, som koster ett par hundre kr i mnd. Men har fått ett merkelig problem som kom helt ut av det blå. Når jeg skal starte en video får jeg opp følgende feilmelding: The stream could not be played (6013 An error has occured.) Har prøvd i både explorer og Opera, samt Chrome, men får opp samme melding. Jeg kjører trådløst nettverk igjennom ett adapter på stasjonære PCen. Hva kan dette være? Må jo være noen innstillinger? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fra Silverlight sin side om DRM: 6013 The user's HW configuration has changed in a significant way and the DRM state is no longer valid. Har du prøvd å reinstallere Silverlight? Lenke til kommentar
alextech Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Hei. Takker så mye for svar!!På grunn av ett annet program jeg installerte kom jeg på at jeg hadde byttet visning språk til Engelsk. Jeg tolket dette som en "significant way of changes". Så jeg byttet tilbake, fikk da opp feilmeldingen, men det fulgte med en norsk guide på hvordan man løste problemet. Måtte inn i en mappe og slette noen filer, og vips. Hotel Cæsar på skjermen!! Neida, hehe. Endret 20. mars 2012 av alextech Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nice, kjekt å være delvis til hjelp iallfall Lenke til kommentar
alextech Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Delvis? Made my day! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå