RAK-foto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 ... våren kommer ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Flott bilde. Ikke noe i veien med blikkfanget her - samt skarp og fin knopp. Litt fritolkning fra min side mot candy, lipstick og fallos Det spruter av yr vårfornemmelse! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Flott bilde. Ikke noe i veien med blikkfanget her - samt skarp og fin knopp. Litt fritolkning fra min side mot candy, lipstick og fallos Det spruter av yr vårfornemmelse! Hei og tusen takk for ditt artige bidrag til dette bildet - det likte jeg. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ett slikt genialt enkelt bilde,ment positivt.Kanskje bare meg,men ville prøvd å fått alt i fokus.Jeg pleier ofte å vri og vende på kameraet for å få noen fokuspunkter på litt mer enn en liten del..her er jo ingen ting i bakgrunnen,så her går det.Men for all del ett flott bilde slik det er nå også Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Ett slikt genialt enkelt bilde,ment positivt.Kanskje bare meg,men ville prøvd å fått alt i fokus.Jeg pleier ofte å vri og vende på kameraet for å få noen fokuspunkter på litt mer enn en liten del..her er jo ingen ting i bakgrunnen,så her går det.Men for all del ett flott bilde slik det er nå også Takk for din fine konstruktive kritikk av dette vårbildet - RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg