OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Hei, er på utkikk etter et nettbrett jeg kan surfe med, se film og høre på lydbøker. Jeg mellomlander på Schiphol når jeg skal ut å reise neste uke. Jeg vil gjerne ha tidsfordriv på en 8 timers flytur. Bør jeg da kjøpe en MicroSD kort og fylle det opp med film og moro hjemme, og kjøpe et nettbrett der, eller kan jeg like gjerne kjøpe det i Norge? Mine behov er begrensede, så jeg håper at det finnes en løsning som er rimelig også. Det er dog et must at brettet fungerer godt og raskt til de oppgavene jeg har nevnt. Noen tips? Veldig gjerne helt konkrete. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Skal du ha 3G på nettbrettet eller holder med med WiFi ? Skal du se HD-film (mkv-filer) eller holder du deg til DivX/Xvid (AVI-filer) ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Kindle Fire eller Nook Color. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Skal du ha 3G på nettbrettet eller holder med med WiFi ? Skal du se HD-film (mkv-filer) eller holder du deg til DivX/Xvid (AVI-filer) ? Trenger ikke 3G, xVid holder. Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Galaxy Tab 7,7 kostet 549 Euro på Schiphol igår. Mulig jeg bommer litt, men det var noe slikt. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Trenger ikke 3G, xVid holder. Da er det fristende for meg å anbefale Asus Transformer TF101. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Trenger ikke 3G, xVid holder. Da er det fristende for meg å anbefale Asus Transformer TF101. Fant en TF101 med docking og etui på finn.no til 2700,-. Er det en god deal? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Med docking (tastatur) så er ikke det så verst pris. Ville prøvd å prute til 2500,- kanskje, avh. hvor mye enheten er brukt. Lenke til kommentar
flushy82 Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Hei, er på utkikk etter et nettbrett jeg kan surfe med, se film og høre på lydbøker. Jeg mellomlander på Schiphol når jeg skal ut å reise neste uke. Jeg vil gjerne ha tidsfordriv på en 8 timers flytur. Bør jeg da kjøpe en MicroSD kort og fylle det opp med film og moro hjemme, og kjøpe et nettbrett der, eller kan jeg like gjerne kjøpe det i Norge? Mine behov er begrensede, så jeg håper at det finnes en løsning som er rimelig også. Det er dog et must at brettet fungerer godt og raskt til de oppgavene jeg har nevnt. Noen tips? Veldig gjerne helt konkrete. Jeg har en Eximus Android nettbrett, fungerer til de oppgavene du nevner. Kjøpte den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå