razh0r Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg savner en funksjon jeg brukte mye før oppgraderingen til IPB 3.2. Ved browsing på min iPhone, hadde jeg før mulighet til å velge feks siste side når jeg skulle inn på en tråd. Det stod et par sidenummer under hver tråd. Er det mulig å få denne funksjonen tilbake? Det var en utrolig kjekk måte å komme til siste innlegg på. Edit: dette er ved bruk av Safari på iPhone. Endret 20. mars 2012 av razh0r Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg sliter med det samme på Android med Dolphin Browser HD. Innimellom blir jeg ledet til første side av en tråd på la oss si 250 sider, og eneste mulighet jeg har for å komme til bakerste side vil da være å trykke på Neste-knappen i uendelig lang tid... ugunstig! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Navigeribg i tråder er utrolig tungvindt slik som det er nå. Håper dette fikses! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bumper denne jeg. Sliter med det samme med min iPhone Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei, Skriv om det her, hvis det ikke allerede er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg