Gry Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg tenker på å kjøpe en Ipag 5550, og lurer på om det vil by på problemer med strøm eller annet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Eg er kjempefornøyd med min Ipaq H1940. Strømforsyning fikser du med en enkel adapter. Lenke til kommentar
prismejon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kjøpte min Toshiba e755 fra USA; ikke noe problem, byttet bare ut standardkabelen som går fra strømadapteren til stikkontakten med en norsk type jeg hadde fra før. Bruker altså strømadapteren som fulgte med. Vet ikke 100% sikert om det er mulig med andre modeller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har dessuten kjøpt min Palm i USA. Denne adapteren var det ikke så greit å få tak i, så jeg endte opp med å kjøpe en ny lade og syncroniseringskabel. Kabelen kostet meg 229 kroner, og på palmen sparte jeg vel 1000 kroner. Med andre ord: Det er penger å spare på å kjøpe i USA. Skal du til flere stater? Sjekk i så fall opp hvor det er lavest tax. Og: Hvis du skal til sten Louisiana, kjøp den der. Der kan du nemelig kjøpe taxfritt! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Trur det skal være tax-fritt i Oregon også men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 vet ikke noe om Oregon, det er mulig. Men i Loisiana kan du få det tax-fritt. Da må du passe på å ha boardingkortet da du kom inn, og levere det og noen papirer til en taxfri-kiosk når du reiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå