Gå til innhold

BK: Bare rot...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo bare rot - men jeg gransker alltid bildene dine nøye - du pleier jo ofte å legge til et undringsmoment. Nå lurer jeg bare fællt på hva den marihøna har funnet på i omgivelser som minner om "the day after". For det er en marihøne - eller begynner jeg å rote med synet? :)

Lenke til kommentar

Jo bare rot - men jeg gransker alltid bildene dine nøye - du pleier jo ofte å legge til et undringsmoment. Nå lurer jeg bare fællt på hva den marihøna har funnet på i omgivelser som minner om "the day after". For det er en marihøne - eller begynner jeg å rote med synet? :)

hehe,,marihøna er en ball,så vidt jeg så fra andre siden av bekken;)Vel om dette bilde faller i smak tror jeg ikke,og derfor jeg legger det ut..litt provikasjon på en snill måte må man tåle?..;);)

Lenke til kommentar
hehe,,marihøna er en ball,så vidt jeg så fra andre siden av bekken;)Vel om dette bilde faller i smak tror jeg ikke,og derfor jeg legger det ut..litt provikasjon på en snill måte må man tåle?..;);)
*gliser godt* - da får jeg ta på PC brillene neste gang jeg skal studere bilder fra deg - ble betenkt nå :) Litt snill fotoprovokasjon hører absolutt med i et forum med stor fotorelatert takhøyde. Jeg har ikke slettet "Kitch bukken" min enda - den fikk 4 i poengsum - men nærmere 170 visninger! :) Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...