Jan Erik Engan Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bare rot... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bokstavelig talt, bare rot for alle penga;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jo bare rot - men jeg gransker alltid bildene dine nøye - du pleier jo ofte å legge til et undringsmoment. Nå lurer jeg bare fællt på hva den marihøna har funnet på i omgivelser som minner om "the day after". For det er en marihøne - eller begynner jeg å rote med synet? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Jo bare rot - men jeg gransker alltid bildene dine nøye - du pleier jo ofte å legge til et undringsmoment. Nå lurer jeg bare fællt på hva den marihøna har funnet på i omgivelser som minner om "the day after". For det er en marihøne - eller begynner jeg å rote med synet? hehe,,marihøna er en ball,så vidt jeg så fra andre siden av bekken;)Vel om dette bilde faller i smak tror jeg ikke,og derfor jeg legger det ut..litt provikasjon på en snill måte må man tåle?..;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jo bare rot - men jeg gransker alltid bildene dine nøye - du pleier jo ofte å legge til et undringsmoment. Nå lurer jeg bare fællt på hva den marihøna har funnet på i omgivelser som minner om "the day after". For det er en marihøne - eller begynner jeg å rote med synet? hehe,,marihøna er en ball,så vidt jeg så fra andre siden av bekken;)Vel om dette bilde faller i smak tror jeg ikke,og derfor jeg legger det ut..litt provikasjon på en snill måte må man tåle?..;) *gliser godt* - da får jeg ta på PC brillene neste gang jeg skal studere bilder fra deg - ble betenkt nå Litt snill fotoprovokasjon hører absolutt med i et forum med stor fotorelatert takhøyde. Jeg har ikke slettet "Kitch bukken" min enda - den fikk 4 i poengsum - men nærmere 170 visninger! Endret 20. mars 2012 av Jan Høydal Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei Jan Ja, her er jeg helt enig i tittelen din. Det eneste jeg har å si er at jeg ville kuttet litt å venstre side slik at «hovedrotet» ikke ble så midtstilt. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Hei JanJa, her er jeg helt enig i tittelen din.Det eneste jeg har å si er at jeg ville kuttet litt å venstre side slik at «hovedrotet» ikke ble så midtstilt.RAK-foto Det kan du jammen ha rett i,men i morgen kommer noe nye bilder tatt på tur idag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg