Uderzo Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Får igjen 12.000 og godværet er i anmarsj Skål! http://www.youtube.com/watch?v=o250Kfzcmmc Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Får igjen 4600 Ikke galt, når jeg aldri nådde frikort-grensa. Skatta 50% på første lønna i ny jobb, fordi min gamle arbeidsgiver (som forøvrig kan brenne i helvete) brukte en halv evighet på å returnere skattekortet mitt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Endring av skatteklasse kan da ikke være noen stor sak? De må jo regne om skatte uansett om du gjør endringer eller ikke, så jeg tipper du får tidligere enn du frykter. Jeg noterte i selvangivelsen at jeg skal lignes i skatteklasse 2 i stedet for 1, og viste da til at barnemoren skal gjøre det motsatte. Ingen av oss hadde ytterligere endringer. Likevel fikk hun oppgjøret sitt nå, men ikke jeg. Det er ikke noe stress for jeg lider ingen nød, men det er jo nesten litt komisk at ikke oppgjørsdato blir lik når vi viser til hverandre i selvangivelsen. Det er jo naturlig å tro at de drar opp hennes når min endring betinger hennes endring, og da er det videre naturlig at disse to behandles av samme person og at de tas etter hverandre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hurra! Etter mange vonde år med Kristin som kaptein, så har skuta endelig snudd i år! Jeg får igjen 6.000! Jeg vet selvsagt at Kristin Halvorsen ikke har noe med hva jeg får igjen på skatten, men noe må jeg få skylde på. =) Lenke til kommentar
whistle Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 skal ha igjen ca 2000 (ikke mange kronene, men er bare ekstrahjelp ved siden av skolen), men får de vel ikke før i oktober siden jeg gjorde måtte gjøre endringer! for sjuende året på rad klarer de å gjøre samme feilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå