terje k. Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, jeg fikk Corsair SP2200 idag, og lurer på om jeg har fått en defekt en? Eller iallefall venstre høytalaren lager mye mindre og uklar lyd iforhold til den høgre, itilegg så skurrer den viss jeg tar bittelitt høyt. Itilegg vil jeg også informere om at jeg har en ganske utdatert PC med bare 5.1 surround sound om det har noe å si. Pcen min atm. Skal snart kjøpe PC og lurer bare fordi om den venstre høytalaren er defekt eller om det bare er skjermkortet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Prøv en annen lydkilde. Mobilen din, en annen pc o.l. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Prøv en annen lydkilde. Mobilen din, en annen pc o.l. Takk for svartet! Prøvde det du sa men det fungere jo ikke, men du kom meg på en idé så jeg tok å skifta kabelen med den ekstra kabelen som følgte med istede for den som allerede satt inn i høyre høytalar, og nå fungerer begge fint uten noe skurring. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Flott at det løste seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå