Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det ligger en tråd under barn og familie som handler om abort. Det ligger bilder der av abortere fostre. Dette finner jeg ekstremt støtende. Og holdningene til TS er også meget skremmende. Kan dere slette tråden? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tråden i seg selv er det ikke noe galt med, men du har rett i at bildene er unødvendige, så de har blitt fjernet. Forøvrig er det bedre om du rapporterer tråder fremfor å poste her. Du kan rapportere en tråd eller et innlegg ved å trykke på «Rapportér», som dukker opp til venstre for «Multisitat» og «Svar»-knappene når du holder musepekeren over et innlegg. Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg bruker telefonen min, så jeg så ikke den knappen . Takk for at du fjernet bildene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ah, da forstår jeg. Jeg vet ikke en gang om den knappen finnes i mobilutgaven. Takk uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg