Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg driver og leker meg litt med en nettside for å samle sammen en del "Viktige" nyheter. Utrolig lei av og "løpe rundt hele nettet" for og finne alle nyhetene Så jeg bestemte meg for og samle sammen ett par av dem Men jeg kunne trengt litt hjelp. Hva mangler? Hvilke sider glemmer jeg? Hva syntes du om siden, konseptet? Ta en titt og fortell meg www.MerITNytt.com Takker for Alle svar Endret 18. april 2012 av Titanium87 Lenke til kommentar
poande05 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 IDG.no, derunder Computerworld er viktig i Norge Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tja... Jeg ville vel heller brukt feed'en fra hele Tek-nettverket, og ikke bare Hardware. Du kunne jo også ha med sider som digi.no og hvis du hadde orka å få veldig mange artikler, engadged.com Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Takker, skal titte på disse Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Engadget og ComputerWorld lagt til Noen fler? Skal titte litt på digi også.. Tenkte jeg skulle prøve og få laget en "banner" også. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Klarer du å få lagt inn thumbs til hver artikkel da? Hadde vært supert for å fange oppmerksomheten til artikler Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Litt usikker... Men kunne sett hva jeg får til. Vet ikke helt om rss-feeden sender bildene. Ett annet problem blir plassen det tar da Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er ofte link til bilder i rss-feeden, kan bare dra ut den linken og bruke den. Trenger ikke å lagre bildene på din egen server Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Så flott, da skal jeg lese litt og prøve utover kvelden Det skal jo også sies at jeg har null erfaring med dette før denne siden Laget en til en Minecraft server også, men med samme oppsett, så lærte ikke mye mer av det.. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Da la jeg i alle fall til "banners" fra rss-feed'ene (de som har) La også til Digi.no Begynner og se bedre ut nå Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Da var en midlertidig "Banner/Logo" oppe også ! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg venter fortsatt på å bli imponert med thumbnails! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Liste fra meg: Tom's Hardware US/UK PCWorld.com ITPro Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Venter på thumbnails selv Takk for listen !Skal se nærmere på dem ! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Hvordan hadde det vært med 2 sider ? En med norske og en med internasjonale... Eller blir "enkelt og greit" litt borte da ? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Liste fra meg: Tom's Hardware US/UK PCWorld.com ITPro Lagt inn Laget også en liten side på Facebook... http://www.facebook.com/MerItNytt Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Ingen fler feeds jeg kunne lagt til her? Takker Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Klarer du å få lagt inn thumbs til hver artikkel da? Hadde vært supert for å fange oppmerksomheten til artikler Har byttet layout, og prøver meg frem litt med "thumbs" under "Test" Bedre? Eller...? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Ingen som er interessert i å hjelpe meg med denne lengre? Jeg syntes den ser litt kjedelig ut (som andre også har fortalt meg) Men vet ikke helt hva jeg skulle gjort for og forbedre den :s Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) er innom siden din hver dag ) få nyheter fra flere andre sider og gjør bildene større. og prøv og ikke dobbel/trippelpost samme tema .. sett noe i kantene. omså reklame, bedre med reklame enn ingenting så lenge det ikkeer for mye bevegelse og lyd Endret 14. mai 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå