porlaket Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har nylig kjøpt meg disse komponentene; ASUS F1A75-M PRO DDR3 S-FM1 M-ATX AMD A-SERIES X3 A6-3500 2.1GHZ SOCKET FM1 BOX OCZ VERTEX PLUS 2.5" 60GB SSD SATA/300 MLC ANTEC MINUET 350 PIANO SVART SLIMLINE 350W I følge specs og mange forums, så støtter hovedkortet og gpu/cpu dts, dts hd master etc etc.. Men jeg får bare stereo lyd med dette. Har da koblet HDMI ut fra hovedkortet og til receivere. Lastet ned k-lite codec pack, prøvd VLC, XBMC, Mediaportal og Windows Media Player classic, men alle spiller bare stereo. Har også huket av for hdmi og at receiveren støtter dette via xbmc, men til ingen nytte. dts var ingen problem med Boxee ^^ Kjappe svar vil gjøre trådstarter veldig glad! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Får du surround med dd? Kan du teste dts hd og dd hd også dersom du får det til å funke? Spent på hvordan man får slike signaler ut av en pc. Endret 19. mars 2012 av Griffar Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Får som sagt _bare_ stereo uansett hva jeg velger og vraker. Satte vlc til 5.1 lyd også, men receiveren stod bare på stereo :/// Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 *løst* Hadde selvfølgelig glemt å legge inn catalyst drivere, så hdmi støttet ikke dts når jeg prøvde. Litt mer sjekking, og mindre "ivrighet" neste gang 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå