Gå til innhold

Fantom Phantom - Hoax?

Izex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er rart å stake i gang så mye "Reklame" for noe som ikke kommer isåfall...Filmklipp, web sider, omtale på nettaviser, lekke bilder og info...

Kan det være en form for interesse måling, for å se om folk er så intresserte i dette at de kan starte produksjon uten å være redde for å bli utslått av MS, Sony og Nintendo.

Jeg ville nå kjøpt en Phantom ihvertfall, om jeg ikke hadde vært fornøyd så fins jo QXL.no :) Er ikke redd for å prøve sånne nye ting akkurat.

Lenke til kommentar
Synes det er rart å stake i gang så mye "Reklame" for noe som ikke kommer isåfall...http://Filmklipp, web sider, omtale på nettaviser, lekke bilder og info...

Kan det være en form for interesse måling, for å se om folk er så intresserte i dette at de kan starte produksjon uten å være redde for å bli utslått av MS, Sony og Nintendo.

Jeg ville nå kjøpt en Phantom ihvertfall, om jeg ikke hadde vært fornøyd så fins jo QXL.no :) Er ikke redd for å prøve sånne nye ting akkurat.

Er så mya galskap i verden at man ikke kan forestille seg det en gang. Jeg tror gjerne at noen har funnet på dette bare for å bli kjent eller bare for morro. Tro meg. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...