Nala Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei! Kjøpte nettop en macbook air som da kjører Lion. Kommer i posten i morgen regner jeg med:) Var innom Apple.no så kom jeg over at Mountain lion kommer til sommer. Er det mulig og oppdatere fra Lion? vil det koste? Hilsen Mac amatør... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 De som kjøpte en Mac i fjor, etter at Lion ble annonsert (6. juni), fikk Lion gratis. Du må nok betale, da det er såpass lenge til Mountain Lion blir lansert. Det pleier dog ikke å koste mye. Lion koster/kostet 209 kroner i App Store, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 De som kjøpte en Mac i fjor, etter at Lion ble annonsert (6. juni), fikk Lion gratis. Du må nok betale, da det er såpass lenge til Mountain Lion blir lansert. Det pleier dog ikke å koste mye. Lion koster/kostet 209 kroner i App Store, hvis jeg ikke husker helt feil. Ok, takk for rask svar! var ikke mere enn 209 kr:) Da går det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå