Beyma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heisann! Har overnevnte hovedkort og følger denne guiden http://www.youtube.com/watch?v=_fxXB5iiVS0 men når jeg trykker save changes og reset så går den tilbake til vanlig klokkehastighet og turbo ratio forsvinner. Alt annet blir husket som volt og ram, men ikke "ghz". Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har du prøvd en UEFI-flash og CLEAR CMOS? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Har du prøvd en UEFI-flash og CLEAR CMOS? Har oppdatert bios ja og cleara den. Samme problem oppstår hele tiden så mistenker at jeg gjør noe galt :S Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vil tro det er vanskelig å gjøre noe som forårsaker dette. Du har CPU Ratio (ikke turbo clock, men CPU Ratio) på auto? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Vil tro det er vanskelig å gjøre noe som forårsaker dette. Du har CPU Ratio (ikke turbo clock, men CPU Ratio) på auto? Da har jeg funnet det ut. Jeg kan ikke gjøre slik som i videon. Jeg måtte stille inn på cpu ratio inne i cpu settings. Nå funker det tipp topp. Stabilt på 4.5 ghz. Nå er det bare å finne ut hvor lavt jeg kan gå på volten, før det blir utstabilt. Ligger på 1.35 nå og får load temp på ca 70 grader under intel burn in. Anyways, takk for hjelpen arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå