Jan Høydal Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Lysefjordbrua Bildet er fjernet. Beskrivelse: På vei hjem over fjorden i dag ble det en liten stopp for å ta bilde av Lysefjordbrua som fikk belyst seg gjennom det tunge skydekket. Det var ganske mørkt ute under skyene, så jeg har med vilje ikke gjort noe med høylyset for å gjenskape øyeblikket. Litt fiksing med fargekontraster og Topaz DeNoise NIKON D7000, ISO100, f11, 1/60, 50mm Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 God balanse i lys/skygge,og med en fin fin behandling;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 God balanse i lys/skygge,og med en fin fin behandling;) Tusen takk! Kjekt du likte det Så at det var stor fare for å ødelegge bilde ved å "trimme" det for mye - så her ble det å holde igjen for å prøve å gjenskape det øyet så. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Mektig landskap og godt bilde! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Mektig landskap og godt bilde! Takk Torhild! Har gått mye i heia i disse traktene - og det er som du sier et mektig landskap. Nå når jeg har fått meg nytt fotoapparat, så sitrer jeg etter en tur igjen Mange fine motiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg