Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei og hopp alle forumister. Mitt navn er Eirik og jeg ser veldig fram til å dele mine meninger og gode ord med dere på dette herlige forumet. Jeg er 32 år og kommer fra Oslo. Og til dere damer; jeg er singel. Om dere vil prøve dere så er jeg klar for action. Jeg er en sosial type, og jeg liker å diskutere saklig og reflektert over internettet. Internett er jo et fantastisk verktøy til å kommunisere med andre mennesker. Jeg oppdaget dette forumet for noen dager siden, og jeg har siden da vært her og lurket frem og tilbake. Til slutt bestemte jeg meg for å bli medlem. Jeg ser veldig mye fram til å skrive innlegg her. Så, ja. Hei! 2 Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du høres da ut som ett Flott medlem Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Tusen hjertelig takk, Titanium. Det kan bli kjekt å kommunisere med andre skapninger over internett i steden for i virkeligheten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Velkommen i gjengen skal du være Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Takker så meget. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Velkommen, hva jobber du som? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvilke interesser har du? Hvis du er interesert i data kommer vi nok til å "se" hverandre på forumet en del Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg jobber for øyeblikket desverre som vaskehjelp på forskjellige dagligvarebutikker rundt om i Oslo. Men jeg har en del søknader inne, som servitør. Hvilke interesser har du? Hvis du er interesert i data kommer vi nok til å "se" hverandre på forumet en del Jeg interesserer meg for politikk og musikk. Og, snakke med mennesker generelt. Da tenker jeg mer på small-talk, liksom. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Ny avatar og signatur. Håper dere liker det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei Eirik, og whalecum til forumet. ( en stund siden du kom da, men uansett..) Hvem liker ikke Pink panther? Signaturen kan diskuteres. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ok, la oss diskutere signaturen. Jeg syns den er rosa. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Det kalles kunst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå