krakereid1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Heisann! Visste ikke hvor jeg skulle skrive denne posten hen, så bare fant en off topic plass der det meste kan diskuteres! Jeg trenger litt hjelp! Er dårlig med å finne rette serier, filmer osv! Noen som vet om en knallbra serie? Gjerne nytt (HD)! Er interessert i krim/drama, eller komedie! De seriene som jeg digger mest (for tiden), er Dexter og Breaking Bad! Liker ikke så godt CSI, NCIS og sånne program, der det samme skjer hele tiden; En skurk blir profilert, de finner ut taktikken bla bla blaa. og så dreper de han, fakker han... Blir kjedelig i lengden. Kjekt med en serie der alt kan skje. Har sett: - Dexter - Breaking Bad - Venner for livet, 70's show, Two and a Half men, (standard TV2, TV3, Viasat 4, sånt som alle har sett!) - Criminal Minds (Var litt for mye gjentaking, ble lei, sett nesten hele sesong 1) - NCIS (Ikke så begeistret for det). Takk! (Kommer sikkert mer etter tid, har dårlig hukommelse) Endret 19. mars 2012 av krakereid1 Lenke til kommentar
1ar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Av nyere serier kan jeg anbefale Homeland og Boardwalk Empire. Kvalitetsserier som det ikke lages nok av! Skal du knekke noen kvelder fremover og ikke har sett Sopranos kan du glede deg Lenke til kommentar
krakereid1 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Er dette krimdrama? Noe lignende Dexter? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Lost er episk spennende. Rome anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hvis du er interessert i komedier kan jeg anbefale Wilfred. Serien handler om en manisk depressiv fyr som etter et mislykket selvmordsforsøk blir spurt om å passe hunden til naboen. Problemet er bare at fyren opplever hunden som et menneske i fullt hundekostyme, og det er ikke helt klart hvilke motivasjoner denne hunden har. Med dette scenariet som utgangspunkt presenterer serien til tider noen svært komiske situasjoner. ^^ Hvis science-fiction er ønsket finnes det en rekke gode klassikere. Firefly (med blant annet Nathan Fillion kjent fra Castle i hovedrollen) er en utmerket serie med en slags western/sci-fi setting. Den noe nyere Falling Skies, en serie om en romvesen-innvasjon og påfølgende motstandskampen, har hatt en noe haltende førstesesong, men har komt seg vesentlig i andre sesong. En ny serie som kanskje kan være interessant ligger i krysningspunktet mellom science-fiction og mer tradisjonell krim. En rekke forbrytere og en politiagent fra det sene 21-århundret blir sendt tilbake til nåtiden, og her må politikvinnen ta opp jakten på forbryterne. Med seg på laget får hun en etterforsker og en datakyndig (hacker-type person). Høres litt far fetched ut, men har hatt en lovende start. En ny drama-serie som har hatt en noe haltende start er Newsroom. Det er enda litt for tidlig å si om serien kommer til å bli bra. Med Jeff Daniels og Emily Mortimer i to av hovedrollene har den potensiale, men det kan fort gå galt. Den har forløplig fått god IMDB-rating. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Castle. Ja, vet jeg har snakket mye om den, men serien er bare helt konge! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 The Walking Dead http://www.imdb.com/title/tt1520211/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Drama: Boardwalk Empire True Blood Komedie: The Office (US) The Big Bang Theory Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Komedie: The Office (US) The Big Bang Theory BLASFEMI! Å nevne The Office (selv om det er US og ikke UK) og TBBT sammen burde vært straffbart Endret 17. juli 2012 av bas Lenke til kommentar
krakereid1 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Takker for svar! Har sett The Walking Dead, klarer ikke å vente på sesong 3! Har også sett TBBT. Game of Thrones er ganske spennende. Mye som skjer i en episode. Noen av dere som har sett One Tree Hill? De drar ut tiden, er så j***** lei. Det tar sånn 7 episoder før de kommer til poenget, men likevel ser jeg videre, fordi hver 7 episode er spennende (eller noe sånt)... Mangen som sier at "Lost" er en bra serie, mangen som sier du kaster vekk livet ditt for å se på den. Skriver like gjerne alt jeg har sett (som jeg kommer på i farta): - Game of Thrones. - One Tree Hill. - Two and a Half Men. - Dexter. - Sopranos (ikke alt). - The Big Bang Theory. - Friends. - Breaking Bad. - Teen Wolf (ganske spennende, faktisk. Men de også drar ut tiden, men ikke like mye som OTH). - Supernatural (Anbefales!). - How I Met Your Mother. - The Walking Dead. - Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Person of Interest Justified Californication Shameless US Entourage Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Heisann! Visste ikke hvor jeg skulle skrive denne posten hen, så bare fant en off topic plass der det meste kan diskuteres! Jeg trenger litt hjelp! Er dårlig med å finne rette serier, filmer osv! Noen som vet om en knallbra serie? Gjerne nytt (HD)! Er interessert i krim/drama, eller komedie! De seriene som jeg digger mest (for tiden), er Dexter og Breaking Bad! Liker ikke så godt CSI, NCIS og sånne program, der det samme skjer hele tiden; En skurk blir profilert, de finner ut taktikken bla bla blaa. og så dreper de han, fakker han... Blir kjedelig i lengden. Kjekt med en serie der alt kan skje. Har sett: - Dexter - Breaking Bad - Venner for livet, 70's show, Two and a Half men, (standard TV2, TV3, Viasat 4, sånt som alle har sett!) - Criminal Minds (Var litt for mye gjentaking, ble lei, sett nesten hele sesong 1) - NCIS (Ikke så begeistret for det). Takk! (Kommer sikkert mer etter tid, har dårlig hukommelse) Du bør sjekke Sherlock. Mesterlig britisk krim som har fått mange tilhengere. Høres ut som den muligens passer deg også http://www.imdb.com/title/tt1475582/ Endret 31. juli 2012 av Bananpott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå