bergetun Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Naa er det kommet til denne tiden av aaret da kjedelige uni forelesninger blir troekket nedover huet paa deg. Da er det fint aa ha en mobil og sitte aa leke med slik at man ikke sovner. Saa da spoer jeg, hvilket SE T610 spill synes du er det kuleste atm ? Jeg synes det minigolf spillet som kom med telefonen orginalt er kanon kult, bare saa synd at det er saa faa brett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dragon Tale er veldig gøyt. Bare kjipt at du må kjøpe det i to deler =/ Dark Emperor må bli det kuleste gratis spillet. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Installerte nettopp Dragon Tale, virker sinnsykt kult . Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 dark emperor ser jo ut som om d bare er for siemens jo... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dark Emperor MD V1.0.2 Generic Tested devices: Siemens M55/S55, Sony Ericsson T610 Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Naa er det kommet til denne tiden av aaret da kjedelige uni forelesninger blir troekket nedover huet paa deg. Da er det fint aa ha en mobil og sitte aa leke med slik at man ikke sovner. Saa da spoer jeg, hvilket SE T610 spill synes du er det kuleste atm ? Jeg synes det minigolf spillet som kom med telefonen orginalt er kanon kult, bare saa synd at det er saa faa brett.. Si meg har du ikke ÆØÅ på tastaturet ditt? Måtte bare spørre. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Naa er det kommet til denne tiden av aaret da kjedelige uni forelesninger blir troekket nedover huet paa deg. Da er det fint aa ha en mobil og sitte aa leke med slik at man ikke sovner. Saa da spoer jeg, hvilket SE T610 spill synes du er det kuleste atm ? Jeg synes det minigolf spillet som kom med telefonen orginalt er kanon kult, bare saa synd at det er saa faa brett.. Si meg har du ikke ÆØÅ på tastaturet ditt? Måtte bare spørre. Han sitter vel i Australia for tiden da... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Si meg har du ikke ÆØÅ på tastaturet ditt? Måtte bare spørre. Nei, men hva har dette med denne threaden aa gjoere ? Jeg sitter og skriver paa en Amerikansk laptop I Australia uten ÆØÅ . Saanne private spoersmaal er det bedre aa spoerre over private meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå