Hr Kotelett Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hei Prøvd å google litt, men de fleste tråder sier at det ikke er farlig, men så er det noen som sier det er farlig. Er det noen som har erfaring med at bikkjen har knasket i seg 1 stk ferdig grillet fra butikk? Glemte fatet på bordet med restene(2 halve) igjen, og når jeg kom tilbake så var fatet sleiket, og på gulvet satt bikkjen og sleiket seg rundt munnen :/ Får ihvertfall holde et godt øye med hun iløpet av kvelden. (litt mindre enn schaefer) Endret 19. mars 2012 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det kan være farlig. Kyllingbein blir veldig skarpe når de knekker. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kyllingbein er litt leit for hundemagen ja. Det kan godt hende det går bra, men ved det aller minste tegn til ubehag (eller enhver endring i atferd de neste par dagene) hos hunden ville jeg ringt veterinæren min rimelig kjapt ja .. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Greit at kyllingbeina gikk greit ned men de skal igjennom systemet til hunden, der kan det bli problemer. Har noen historier men vil ikke skremme deg. Ring en veterinær Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Alltid lurt å ringe vetrenæren for sikkerhetsskyld. Når Bikkja spiste opp en julekule måtte vi holde godt øye med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå