nilsso Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei. Kjøpte nylig en disk til pcen, men kabelen som støtter diskene jeg har i pc allerede har bare støtte for 2 disker og ikke 3. Finnes det en kabel med støtte til 3 disker total på 1 kabel? Hovedkortet støtter kun 1 kabel om jeg ikke tar helt feil. Takk. Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vet du navnet på denne kabelen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det snakk om IDE disker? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627518 Det er disken, vet ikke hva kabelen heter. Tror det er IDE. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 sATA.... Ehh.. Du pleier vell ikkje å ha fleire sATA disker på ein kabel? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 sATA.... Ehh.. Du pleier vell ikkje å ha fleire sATA disker på ein kabel? Vet ikke. Alt jeg vet er at det er en kabel fra hovedkortet som går til de 2 diskene jeg har nå. Står "HDD cable" på kabelen, vet ikke om det hjelper... Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 sATA.... Ehh.. Du pleier vell ikkje å ha fleire sATA disker på ein kabel? Vet ikke. Alt jeg vet er at det er en kabel fra hovedkortet som går til de 2 diskene jeg har nå. Står "HDD cable" på kabelen, vet ikke om det hjelper... Problemet ditt er at du har IDE HDD'er, men du har kjøpt ein sATA disk. Du vill sikkert finne tilsvarande porta på HK-et som den som er på disken. Må evt. kjøpe sATA kablar, og godt mulig ein adapter til strømførsyninga. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvilket Hovedkort har du,pleier å stå printet på selve hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå