Gå til innhold

stengte poster ?

buljo

Anbefalte innlegg

Det er så mange stengte poster her på forumet , synes det er folk som må få lov til å si sin mening..

Har sett mange poster som er blitt stengt, og folk får jo ikke den friheten til å si hva de mener ..

Hvist moderatorene senger denne posten så synes jeg det er trist og at folk får jo ikke lov til å si hva de mener..

Til alle moderatorer ikke vær så hard mot folk som sier det de mener..

Tenk over før dere stenger posten

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må du tenke litt... hvis jeg skulle skrive min mening om hvor jeg hater innvandrere her er det moderatorers FULLE RETT til å slette den. (dette var ett eksempel, har ingen krasse meninger eller følelser mot innvandrere etc. de er jo akkurat samme mennesker som hvite).

men poster der folk skriver sin mening om hardware som ikke lever opp til sine krav, synes jeg at skal man kunne skrive det med en nedlatende tone.

Lenke til kommentar

Det jeg tenker på er folk som skriver sine meninger som ikke går utover andre ..

eks.

folk skriver en post om f.eks virus og blir stegnt pga modeartor sier at det finnes så mange andre poster i dette emnet..

ok..

Må folk søke på f.eks virus på forumet,

tenk hvist brukern finner 100 treff på virus i forumet ... også finne en plass å skrive et om det , er ikke det for mye jobb for en som vil bruke forumet

så jeg synes det er litt for galt at det skal være sånn..

Lenke til kommentar
Det jeg tenker på er folk som skriver sine meninger som ikke går utover andre ..

eks.

folk skriver en post om f.eks virus og blir stegnt pga modeartor sier at det finnes så mange andre poster i dette emnet..

ok..

tenk hvist brukern finner 100 treff på virus i forumet ... også finne en plass å skrive et om det , er ikke det for mye jobb for en som vil bruke forumet

så jeg synes det er litt for galt at det skal være sånn..

Men hvis moderatorene faktisk stenger de overflødige virus postene som det finnes andre av, så vil han som søker ikke få 100, men bare noen få som dekker hele temaet.. woho

Lenke til kommentar

Som du kan lese om i denne tråden, så var det nettopp en tråd om en som skulle ha hjelp til virus.

På post nr 2, så var det en behjelpelig person som sa disse vise ordene: "Søk og du vil finne.." og påpeker at det finnes allerede mange slike trådet fra før av.

På post nr 3, da kommer hjelpen :) Påpeker fakta, gir skikkelig linker og gir et knalltips mot slutten av posten sin.

Så kommer jeg i post nr 6 (egoistiske meg) og spør hva trådlager (av den tråden) skulle ha søkt etter? Jeg mener at det hjelper ikke å si "SØK!", men gjerne kom med et par søkeord. Jeg prøvde å søke etter "Virus", men fant mye mye rart. "Jungel", kalte jeg det.

Så derfor prøvde jeg meg med flere andre søkeord. Gjett hva, jeg fant ingenting!!

I den nest siste posten, så var det en som sa rett ut at søkefunksjonen "stinker big time". Han hadde aldri funnet søkefunksjoen nyttig. Det er synd.

Dette kunne ha vært en bra diskusjon, men Moderatoren stengte tråden. Gjett på hvilket grunnlag :)

Men det var en grei avgjørelse, egentlig. Skal ikke klage over den.

Oppsummering: Søkefunksjonen virker ikke tilfredsstillende. Moderatorene gjør jobben sin (ang feilposting). Folk er flinke til å hjelpe hverandre. Det gjør ingenting om man skriver i/trekker opp en gammel tråd.

Lenke til kommentar

Buljo: Jeg har tenkt det samme som deg. Synes moderatorene var alt for strenge. Men, etter at jeg har vært litt rund på andre forum, så har jeg byttet mening. Her er det gjennomført seriøst. I motsetning til andre steder. Synes allikevel at vi har ganske stor frihet her. Kan skrive ganske friskt uten at moderator stenger døra. Og at mange tråder blir stengt, ja det forstår jeg godt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...