Gå til innhold

Android Market er borte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare kommentere at dette var et helt håpløst kundefiendtlig trekk av Google. Jeg har fått så mange spørsmål av venner/familie om akkurat det samme.

De burde i det minste gitt et varsel per epost, eller en notifikasjon i drawer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mener du informasjonen skal komme fra? Skal alle intuitivt lete etter ting som ikke er der de var før? De endret logo og profil over natten uten forvarsel.

Tenk om en butikk skulle gjort det, flyttet, endret navn og alt utenom innholdet.

Lenke til kommentar

Hvor mener du informasjonen skal komme fra? Skal alle intuitivt lete etter ting som ikke er der de var før? De endret logo og profil over natten uten forvarsel.

Tenk om en butikk skulle gjort det, flyttet, endret navn og alt utenom innholdet.

Ville gå ut i fra at de fleste faktisk vil gjøre akkurat det"lete intuitivt" etter noe om det ikke er der det var før..Google it:)

Men ja et lite varsel hadde jo ikke gjort noe..

Lenke til kommentar

Ville gå ut i fra at de fleste faktisk vil gjøre akkurat det"lete intuitivt" etter noe om det ikke er der det var før..Google it:)

De aller fleste sakene jeg behandler på jobb, er fra folk som ikke har orket å bruke et par minutter på å søke seg frem til svaret. Dette er som regel personer som ikke har vokst opp med datamaskiner, mobiltelefoner og Internett slik du og jeg har. Du kan derfor ikke regne med at folk leter etter svaret selv, når det er enklere og raskere å spørre andre. :)

Jeg jobber ikke med mobiltelefoner, men poenget gjelder fortsatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett om det "lar seg gjøre" å finne ut av det, er jeg enig i at det er ikke bare en håpløs fremgangsmåte, men også ett håpløst navn. Play butikk? wtf, Marked var et mye bedre navn imho!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...