ilpostino Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 siden du skalpå klassetur er sikkert alt av transport og boopphold dekket allerede. tror 3000 i uken vil vøre mer enn nok. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Spør læreren din og medelevene dine, de har nok svar på det. Lenke til kommentar
Catgirl Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Takker for svar Tar med 3000 kroner Lenke til kommentar
Hapa Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei! Jeg skal til høsten på klassetur med klassen min til; Polen og Tyskland (Krakow og Berlin) Vi skal også på Tropical Islands(Berlin), Auswitch-leirene(Krakow), stasi fengselet(Berlin), de berømte saltgruvene(Krakow), Sachsenhausen(Berlin) og buss-sithsing i Berlin. Hva trenger jeg å pakke, som er nødvendig? (Vil ikke drasse på for mye) I tillegg lurer jeg på om det brukes noe som er kalt "Euro Cent" i Tyskland? evnt. Polen? Vet at i Tyskland brukes det Euro, og i Polen Zloty. Hvor brukes Euro Cent? Og kan noen si meg hvor mye 50 euro cent er i NOK? Takker på forhånd! I tyskland brukes Euro og i Polen brukes polske Slotti. Du får ikke brukt Euro i Polen eller Slotti i Tyskland. Lenke til kommentar
Catgirl Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Hei! Jeg skal til høsten på klassetur med klassen min til; Polen og Tyskland (Krakow og Berlin) Vi skal også på Tropical Islands(Berlin), Auswitch-leirene(Krakow), stasi fengselet(Berlin), de berømte saltgruvene(Krakow), Sachsenhausen(Berlin) og buss-sithsing i Berlin. Hva trenger jeg å pakke, som er nødvendig? (Vil ikke drasse på for mye) I tillegg lurer jeg på om det brukes noe som er kalt "Euro Cent" i Tyskland? evnt. Polen? Vet at i Tyskland brukes det Euro, og i Polen Zloty. Hvor brukes Euro Cent? Og kan noen si meg hvor mye 50 euro cent er i NOK? Takker på forhånd! I tyskland brukes Euro og i Polen brukes polske Slotti. Du får ikke brukt Euro i Polen eller Slotti i Tyskland. takker for svar, men dette visste jeg fra fur Men takk alikvell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå