buljo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei!! Fant en side som ikke er opptattert på 3 år ennå virker alt på siden http://johnnyrico.future.easyspace.com/ <--- over 1000 sanger der Hører dere ennå på midi filer ??? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det var da litt av et første innlegg. Velkommen til forumet. Midi er vel igjen attraktivt nå ettersom mobiltelefoner med polifoniske ringetoner benytter seg av disse artige melodiene. Ikke alle naturligvis, men noen bruker Midi. -Chief- Lenke til kommentar
buljo Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Det var da litt av et første innlegg. Velkommen til forumet. Midi er vel igjen attraktivt nå ettersom mobiltelefoner med polifoniske ringetoner benytter seg av disse artige melodiene. Ikke alle naturligvis, men noen bruker Midi. -Chief- Takk for vellkomst hilsen Hører på midi filer litt nu og litt da ... mp3 har jo tatt nesten helt over ... men jeg er av den gamle typen som liker midi... håper at jeg ikke sa noe dumt nu (hehe) Lenke til kommentar
buljo Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 En GENIAL side! Tenker du på midi siden eller den som er på signatur ?? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Leser skjelden signaturer, besøker enda skjeldnere folks signaturlinker. Midisiden er stor. Mye snadder til Hr. Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Pøh. Det er MP3 evt wav som er snadder til hr Sony ericsson Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Og vi venter i spenning på at du skal fortelle oss hvordan man bruker mp3filer som ringetoner til en T310. Venter. Venter. Venter fremdeles. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Var jaevlig mange bra midi's på den siden 8) Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Lenge siden jeg hørte på midi filer. Er vel mp3 det går mest på her i gården nå. Hørte en del på midi filer før da mp3 enda ikke hadde kommet for fult Btw. Nice design på den siden Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 1297 midi filer , 46.1 mb Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Welcome To The Midi Emporium, The Webs Greatest Midi Archive. Det mener de på, enda de ikke har en eneste låt av metallica, selv jeg har jo 40-50 metallica låter som midi.. Tror faktisk jeg har flere enn de totalt sett også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå