You confound me brother Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei. Jeg har planer om aa ganske saa snart erverve meg en lett-motorsykkel, og lurer da paa den gjennomsnittlige prisen den ligger paa... Loenner det seg aa kjoepe en brukt en, eller en ny en? Hvor mye varierer prisen, og hvor ville du anbefalt aa kjoepe en lett-motorsykkel hen (over internett, Sverige osv...)? Takk paa forhaand. Lenke til kommentar
majalarsen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ny: 26-40.000.. Lønner seg å kjøpe brukt, særlig når du er nybegynner. Her ligger prisene på alt fra 10-25.000. Prisen varierer veldig fra sykkel til sykkel, hvertfall når den er brukt. En ny kjøper du fra Sverige, en brukt fra finn.no Lenke til kommentar
0flax Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei. Jeg ville tatt en titt etter fint brukte, da nye 125cc kommer opp i 50-60laken for en ny(cagiva, ktm etc). Hvilken type sykkel du vil ha spiller rolle på pris også, racing, tour,cruise eller offroad/motard. Jeg kjøpte ny Husquarna sm125 i 2006, og angrer på det. På 2 år ble tapet for stort! Som majalarsen sier, finn.no Lenke til kommentar
Freakwens Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Anbefaler Honda NSR, veldig driftsikre motorer. Men startmotorene er eneste kjente svakhet. Får en bra sykkel for 18-25k og de faller ikke så mye i pris iløpet av 2 år Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Alle typer kjøretøy taper seg som regel mest i verdi i perioden fra de er nye til de er en 2-3 år gamle. Jeg ville sett etter en velholdt sykkel med lav km.stand, rundt 2009-mod kanskje. Min far kjøpte seg 125 ccm scooter for et par år siden da han er av "den gamle skolen" som "fikk det med på kjøpet" da han tok billappen. Scooteren var et år gammel, gått 1000 km og redusert med 10000 kr kontra nypris. Det er en kostnad på 10 kr per km for første eier kun i innkjøp - salg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå