Snaaaus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, hatt bursdag og fikk tilsammen c.a 15000 av pappa, mamma, onkler, og bestemødre. Grunnen til at jeg fikk så mye av pappa er at jeg er enebarn, så de har ikke andre å gi penger til, og i og med at vi ikke skal til syden elns i sommerferien så har jeg fått pengene altså. Skal da bruke alt på GAMING PC SOM MAKSER UT ABSOLUTT ALT AV SPILL PÅ MINST 50 FPS! Budsjettet er fra 15000-22000 (Har litt penger jeg og fra før av) Skal kjøpe enten idag, imorra, eller onsdag. Krav: Minst 16 GB, vet at 8 GB holder, men jeg skal multitaske, f.eks ha Photoshop, 2 spill, mange andre programmer og mange faner osv.. oppe. Prossesor som er overklokkelig. Fett kabinett med vinduer Skal ha masse lys, selvom det ser stygt ut, så add noen belysnings objekter i handlelista Skal dra BF3 og Skyrim på ULTRA MED MINST 50 FPS, og skal klare å dra 2013 og 2014 spill på medium + Aldri hatt en stæsjonar før, bare bærbar, og har aldri bygd en pc, så jeg kommer med spørsmål underveis, bor i en lite sted ,der jeg kjenner få og de som er her hakke dritt peiling på pc, så jeg må nok få hjelp av dere. Jeg trenger da altså absolutt alt, Mus, tastatur, skjerm, musmatte osv.. Spørsmål ang. bygg av pc: Har sett det er drit mange ledninger som følger med en sånn strømforsyning, hvordan vite hvor ting skal? Takk for svar Glemte og nevne at jeg skal ha sånn USB sak, som man putter ved skjermkortet, sånn at jeg kan ha ekstra usb'er. Har masse ting i usb porter, som f.eks, xbox kontroll, mus, tastatur, mobillading, xbox 360 mic lading, headsett, høytallere, og masse annet stuff!! Lenke til kommentar
Snaaaus Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg ser også mye på Bluray filmer, så jeg må ha sånn bluray sak!! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hei, når du skal bygge så kan det være lurt for en som ikke har så mye erfaring å titte litt på denne Trykk på meg Og selfølgelig les manualer nøye Hva er "fett" i dine øyne forhold til kabinett? Endret 19. mars 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) trenger du virkelig USB porter i PCI "hølet"? det er bare å kjøpe ett hovedkort med nok USB kontakter på... jeg ville også bare ventet til fredag for å sjekke hvordan Nvidia Kepler klarer seg måten man sjekker hvor en ledning skal: passer den, så putter du den inn Endret 19. mars 2012 av olestokk Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1060900&su=76984FEA-3F10-4FBE-9A26-11BE75A30A7F Opsettet jeg kommer med. Litt over 22k, men skal vel gå bra? Har tatt med alt av tilbehør som, nettverkskort, mus, tastatur, kabinett modifikasjon osv.. Tok ikke med USB greie, siden hovedkort og kabinett er nok til sammen! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 forslag: mangler selve utstyret til å kontrollere, dette burde du finne litt ut av selv da dette går på personlige preferanser kabinett kan jo også endres Lenke til kommentar
LarsBKA Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1060916&su=452572A2-D33F-46DD-8877-6F7DCCBCD102 Denne vil makse bf3 etter hva jeg har forstått Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg mener att du burde kjøre vannkjøler siden du skal ha vindu på Pcen. Tastatur, mus, musmatte, skjerm og headsett er smakssak, det burde du researche og finne ut selv hvilket du vil ha, anbefaler ikke razer siden de har dårlig kvalitet på produktene. Headset: G35 eller Corsair Vengeance 1500 kan jeg anbefale. Mus: Mx518(G400/500 nå) eller Steelseries sensei. Musmatte: Kjøp av samme "producer" som du kjøper musa, kom ikke på det norske ordet. Skjerm: Er vell ikke samksak, er vell erfaring. Kan anbefale: Dell U2312HM, eller viss du virkelig vil kjøre ekstremt, anbefaler siden du kommer til å spille BF3 og det vil øke måten du ser gamet, / gjøre det mer ekte for å si det på en annen måte så er det denne: BENQ XL2410T Tastatur: Jeg kan veldig sterkt anbefale: Microsoft Sidewinder, men som sagt er noe du burde finne ut av selv (smakssak). Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1060916&su=452572A2-D33F-46DD-8877-6F7DCCBCD102 Denne vil makse bf3 etter hva jeg har forstått Den der kan ikke makse noe, for den virker ikke engang... 1 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.komplett....77-6F7DCCBCD102 Denne vil makse bf3 etter hva jeg har forstått Unnskyld, men den der vil langt fra makse BF3. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men jeg vil sterkt anbefale olestokk's forslag siden han har ganske mye erfaring innen dette, og jeg har selv erfaring med det, og det ser rettere sagt perfekt ut. Men mus, tastatur osv burde du helst velge selv, men research før du velger det, ikke kjøp etter hvordan den ser ut på bilde. Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=8cd27c47e8304eb780a5a9dbd9521e9b Stjelte tråden litt, hehe. Noen som vil se over? Klarer jeg BF3 på high med 40+ fps? Og noe annet jeg trengte? Tok ikke med W7, tar det fra bukta Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.dustinhom...0a5a9dbd9521e9b Stjelte tråden litt, hehe. Noen som vil se over? Klarer jeg BF3 på high med 40+ fps? Og noe annet jeg trengte? Tok ikke med W7, tar det fra bukta Tror du bør holde deg til din allerede eksisterende tråd om dette, blir bare vas å blande ditt setup inn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå