skidd Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hei. jeg har en konto med to adresser(exchange), den ene er [email protected] den andre er [email protected]. det jeg lurer på er om der er en regel som da kan utføre dette. hvis det blir sendt en epost til [email protected] så skal den havne i en mappe som f.eks. heter gammel adresse, og mottakeren skal motta en melding der det står at jeg har fått meg ny adresse. Eposter som kommer til [email protected] skal komme i innboks å ikke være berørt av den regelen ovenfor. noen som vet om en sånn regel? Takk for alle svar :-) Endret 19. mars 2012 av skidd Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ja, det er ikke verre enn at du bruker regelveiviseren for å få det til Lenke til kommentar
skidd Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 ja, det er ikke verre enn at du bruker regelveiviseren for å få det til hadde det bare vært så lett, har prøvd mange regler, men har ikke kommet frem til en som funker enda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 jeg kan dobbelsjekke når jeg kommer hjem men det skal da være mulig å lage en regel som sier at "e-post med den og den adressen legges i den og den mappen". Lenke til kommentar
skidd Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 jeg kan dobbelsjekke når jeg kommer hjem men det skal da være mulig å lage en regel som sier at "e-post med den og den adressen legges i den og den mappen". der er en regel som sier at hvis f.eks. test er med i adressen så skal den mailen flyttes til en annen mappe, men problemet er at regelen ikke samsvarer med fraværsmeldingen som skal bli sendt ut når noen sender mail til den adressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå