Gå til innhold

Regler i Office 2010


skidd

Anbefalte innlegg

Hei.

 

jeg har en konto med to adresser(exchange), den ene er [email protected] den andre er [email protected].

 

det jeg lurer på er om der er en regel som da kan utføre dette.

 

hvis det blir sendt en epost til [email protected] så skal den havne i en mappe som f.eks. heter gammel adresse, og mottakeren skal motta en melding der det står at jeg har fått meg ny adresse.

 

Eposter som kommer til [email protected] skal komme i innboks å ikke være berørt av den regelen ovenfor.

 

noen som vet om en sånn regel?

 

Takk for alle svar :-)

post-72261-0-91659000-1332167078_thumb.jpg

Endret av skidd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan dobbelsjekke når jeg kommer hjem men det skal da være mulig å lage en regel som sier at "e-post med den og den adressen legges i den og den mappen".

 

der er en regel som sier at hvis f.eks. test er med i adressen så skal den mailen flyttes til en annen mappe, men problemet er at regelen ikke samsvarer med fraværsmeldingen som skal bli sendt ut når noen sender mail til den adressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...