stiaas Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Se hva pengene skal brukes til. Apple skal bruke 45 milliarder dollar på tre år Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 hmm.. føler teksten under bildet ble veldig feil.. tror ikke Jobs kommer tilbake fra noe sykefravær Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 hmm.. føler teksten under bildet ble veldig feil.. tror ikke Jobs kommer tilbake fra noe sykefravær Takk for at du sa ifra. Bildeteksten ble hentet automatisk fra bildearkivet, men er selvfølgelig feil. Det er rettet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Aksjen skal over 600, ingen tvil om det. Den fikk en solid dytt med denne nyheten og jeg tjente noen pene virtuelle kroner på det i aksjespillet til MarketWatch. Som den amatøren jeg er spår jeg at aksjen vil følge en generell stigning de neste årene før den så krasjer idet Apple får føle senvirkningene av Steve Jobs død. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg