anbar Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 heisann, jeg vet det er sent. men jeg siden det er kveld her nede i texas naa...saa er det det eneste tidspunktet jeg faktisk kan poste paa.. saa derfor forventer jeg ikke noen kvikke svar men vil vaere mer enn overlykkelig hvis det er noen allikvel men tilbake topic, jeg skal kjope inn en del utstyr til min kjaere vertsfamilie her i statene (el paso texas) og lurte derfor paa hvor det lonner seg aa handle noen som ogsaa vet om noe liknende som hw.no kanskje? takker for alle svar, med en tjukk texas aksent Lenke til kommentar
Templar Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei.. kjøpte en del hos www.outpost.com og dem er råe.. hadde ingen problem med retur av dyr vare som jeg fikk sent direkte til meg i Norge, ikke gjennom venn i i USA. Ikke alltid dem billigiste men TRO meg.. vert at betale 1% mer og få service når du trenger det! Lykke til, Simon Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 En blanding av www.pricewatch.com og www.resellerratings.com er vel det beste. Jeg vet at mange ikke kjøper fra butikker som har mindre enn 8 i rating. Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nar jeg bodde i USA, hadde jeg gode enfaringer med www.resellerratings.com. Kansje www.epinions.com har webshop ratings også, men jeg er ikke sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå