gamlefar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gamlefar en kanskje å ta litt hardt i, men er godt voksen. Ønsker en litt rimelig touchtelefon med Android (rundt 2000 kr). Samtidig er det viktig at den ikke er treg i bruk. Og da lurer jeg på om Huawei U8860 Honor med eventuelt annen ROM kan være noe for meg. Leser at Huawei har vært dårlig på software med en del bugs og spørsmålet er at om en annen ROM kan løse dette. Installering er vel ikke spesielt vanskelig? Det som er viktig for meg er at jeg får en telefon som fungerer mer eller mindre knirkefritt uten at jeg trenger å gjøre så mye. Dersom Huawei med original eller uoriginal software vil by på problemer og man må stadig rote med oppgraderinger, så er ikke dette noe for "gamlefar". Så hva sier dere? Kan Huawei U8860 Honor være et bra kjøp for meg eller bør jeg se på en telefon som f.eks Samsung Galaxy S Plus? https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-s-plus-151082 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Min søster har denne. Fantastisk telefon til prisen, kjapp og responsiv, ingenting å utsette de gangene jeg har tafset på den. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har ingen problemer med min huawei honor. Ikke på software/stabilitet heller. Likte ikke standard tastaturet, så jeg lastet ned ett annet fra android market. Ellers er programvaren man får helt enkel og grei - og man trenger ikke gjøre noe med mindre man vil. Likte grensesnittet, mindre "overveldende" enn det man får på mange andre android mobiler som tilpasser menyene/programmene svært mye i forhold til standard android. Men nå kjøpte jeg en android telefon nettopp fordi jeg ønsker å herje med den, så jeg har lagt inn annen launcher, flere programmer, tilpasset menyer og skjermbilder osv osv Alt i alt fantastisk telefon til prisen. Og ikke minst har den god batteritid til android å være. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Takk for svar! Fint å høre at mobilen virker stabil med softwaren som følger med. Da kjøper jeg nok en Huawei Honor. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ville heller kjøpt en windows 7.5 telefon da denne er vesentlig enklere i bruk:) Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Har tidligere hatt en Sonic Ericcson Arc med Android og den var ikke vanskelig å bruke. Dessuten er jeg usikker på om Windows har applikasjon til f.eks å styre J.River Media Center, som er noe jeg ønsker å bruke telefonen til. Android virker litt sikrere i forhold til diverse apps. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Joda win phone har den gratis til og med:) Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kjøpte denna saken sjøl. Har bare hatt den i to dager nå, og er sålangt meget fornøyd. Tastaturet var som forventet helt forjævlig. Men det var ikke noe problem tilogmed for en noob som meg og få lagt inn ett nytt. Men lure på om det er noen som vet om det går ann og få de gule smileyene? Har bare de grønne nå, og de er jeg ikke så veldig begeistret for. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Har hatt Huaweii telefonen noen dager nå. To ting som jeg sliter med 1. Kalenderen er synkronisert med gmail, men kalenderen viser 1 time tidligere enn hva som er egentlig skrevet. Klokkeslettet på telefonen er rikitg, så skjønner ikke det. Noen som vet hva dette skyldes? 2. I kontakter har jeg valgt Mine kontaktet fra gmail. Det viser den også ved ringing. Men når jeg skal sende melding så vises alle kontaktene fra gmail (e-post adresser) og de som er lagret på minnebrikken (backup). Det blir over 800 kontakter og er veldig upraktisk. Er det ikke mulig å endre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå