xoop Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg lurer på om noen vet tittelen, og hvem som har den reggae låten som spilles på Radio for tiden "Rude boy....." Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ligger ikke på spillelista til NRK mpetre eller no da? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Finner den ikke, vet ikke hva den heter, det er derfor jeg spør. Jeg har trålt gjennom en del av spillelistene også. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Bob Marley har(hadde en sang som heter Rude Boy, menm vet ikke om det er denne du er ute etter.. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Når vi først er inne på det. Jeg hørte en sang på radioen, har en tekst som inneholder navnet/ordet: Adeleine, finner ikke ut hvem som har den sangen, og eller hva den heter. Noen som har peiling? Rolig sang, ny tror jeg. Og så lurer jeg på navnet på den joikesangen fra karrasjokk. Går endel på radio, og Kanon TV. Får aldri med meg hva den heter. Den første er viktigest, den får jeg bare ikke ut av hodet, så den må jeg få tak i. -Chief- Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kan det være adelante...il silensio de la cante, adelante blablabla... Tror det er il caesar eller no - ikke ny men...eneste jeg kommer på. Karrasjokk sangen hmm var ikke det DJ Howard fyren på radio som lagde den? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dersom det er en rolig sang er det nok ikke den sangen med adelante for det er vel en tekno-sang. Tipper han er ute etter Adeleine med deLillos Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Leila K har en sang som heter Rude Boys tror jeg Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 prøvd å søke på mp3.com? ga meg 42 treff hvertfall Lenke til kommentar
xoop Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Leila K har en sang som heter Rude Boys tror jeg Det er helt sant, men det er ikke den. Jeg vet ikke om sangen heter "Rude Boy" en gang, bare at det er en dame som synger dette noen ganger. Det er forøvrig en Reggae låt. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg hørte en sang på radioen, har en tekst som inneholder navnet/ordet: Adeleine, finner ikke ut hvem som har den sangen, og eller hva den heter. Noen som har peiling? Rolig sang, ny tror jeg. Jeg tipper du har hørt Thomas Dybdahl sin Adelaide. Fin sang.. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Adeleine er av Thomas Dybdahl ja. Track nummer 07 på hans debut album "The Great October Sound" Anbefales om man liker sangen "Adeleine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå