Gå til innhold

Hvor stor telefonskjerm synes DU er passelig?

Hvor stor telefonskjerm synes du er passelig?  

130 stemmer

1. 1. Hvor stor telefonskjerm synes du er passelig?

• 0-2 tommer
      3
    • 2-2,5 tommer
      0
    • 2,5-3 tommer
      0
    • 3-3,5 tommer
      6
    • 3,5-4 tommer
      29
    • 4-4,5 tommer
      57
    • 4,5-5 tommer
      24
    • 5-5,5 tommer
      9
    • 5,5-6 tommer
      0
    • Over 6 tommer
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Galaxy Nexus og synes egentlig den har perfekt størrelse. Kunne sikkert klart meg med noe litt midre, men det som er viktigst for meg er at skjermen er god. Og der leverer Nexus for meg.

Og når den er såpass tynn at jeg så vidt kjenner at jeg har den i lommen er den perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk fra Nokia 5800 til HTC Desire, var det en helt utrolig overgang husker jeg! Når jeg da gikk over til iPhone 4 merket jeg at det ble litt smått igjen, men jeg følte at den skarpe skjermen veide en del opp for dette. Når jeg da omsider fikk en Galaxy S2 var det på grensen, men etter noen dager satt hele greiene som ett skudd. Men jeg tror likevel at dette blir min maksimale skjermstørrelse altså :)

Lenke til kommentar

Har hatt litt forskjellige størrelser. Bruker nå en HD2, og synes 4,3 er perfekt. Kan enkelt betjenes med ei hand og passer fint i lomma. Noe større vil jeg ikke ha, synes en mobil faktisk skal være liten og nett, og at det bør være et skille mellom tab og telefon.

Endret av Svinat
Lenke til kommentar

Har i dag Desire med 3,7, men er nå klar for å ta steget opp i "the big boys leauge"! Vurderer sterkt One X (4,7') eller evt vente og se hva Galaxy S3 byr på (ryktet sier 4,8'). Da ser jeg ikke behovet for nettbrett når jeg har en såpass stor skjerm som allikevel glir ned i lommen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...