Student-of-the-year Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva burde man gjøre/ikke gjøre? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tror dette er feil Kategori. Men ok jeg syns man burde slå hardt mot hardt og ta de som har gjort det å ikke alle andre. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kampen om terrorisme, eller kampen mot terrorisme? (For meg er det nemlig to forskjellige ting.) 1 Lenke til kommentar
Student-of-the-year Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 (Kampen mot Terrorisme): Hva burde man gjøre for hindre det? gode argumenter Kampen om terrorisme, eller kampen mot terrorisme? (For meg er det nemlig to forskjellige ting.) (Kampen mot Terrorisme): Hva burde man gjøre for hindre det? gode argumenter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Mindre, jeg ser for meg at okkupasjon av andre land, støtte blodige diktatorer osv kan være med på å hjelpe kampen mot terrorisme. 1 Lenke til kommentar
Student-of-the-year Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Mindre, jeg ser for meg at okkupasjon av andre land, støtte blodige diktatorer osv kan være med på å hjelpe kampen mot terrorisme. Veldig gode argumenter, har du noen andre på tunga er det bare å skrive. Uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå