stiaas Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ny undersøkelse viser at de fleste vil kjøpe mobil med større skjerm neste gang. Vi synes mobilskjermene er for små Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er definitivt en av dem. Blir nok i størrelsen til Samsug Note på meg neste gang, eller minimum størrelsen til Nexus-en. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hva mener amobils lesere? Hvor stor telefonskjerm synes DU er passelig? Endret 19. mars 2012 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har en x10 mini, så jeg har ikke noe annet valg. Ikke at jeg vil ha noe så lite en gang til heller; en smartmobil som skal brukes litt til web browsing må ha en skjerm på minst 4". Men samtidig er det litt kult med så mye funksjonalitet i en så liten dings. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja og nei. Jeg synes dagens mobiler med 4,7" blir altfor store. Jeg har nå en mobil med 3,7". Kanskje noe i minste laget, men perfekt størrelse på telefonen i seg selv. Så ja, gjerne større skjerm, men da er det arealet som skal utnyttes bedre og ikke mobilen som skal bli større. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 iphone 4 har perfekt skjermstørrelse for mitt bruk iallefall. 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Med engelsk tastatur på iPhone er størrelsen den rene perfeksjon gitt mine preferanser, med norsk tastatur blir det et bittelite hakk mer krøkkete. De gangene jeg er ute etter noe med stor skjerm setter jeg meg heller ned med iPaden. Å løpe med en større telefon enn iPhone er uaktuelt. Å ha en større telefon i en bukselumme er uaktuelt, likeså med de fleste innerlommer på dressjakkene mine. 2 Lenke til kommentar
gunheggh Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 iPhone får vel plass til en 4" skjerm om overflaten hadde blitt utnyttet. Den er ikke mye mindre den enn min SGS2 med 4,3" skjerm. Min neste telefon håper jeg blir en syltynn SGS3 men 5" skjerm som de siste rykter sier :-) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ikke i samme format som dagens iPhone-skjerm. Rundt 3,7" er vel maksimalt uten å øke utvendige mål på telefonen. Det spørs også om det vil fungere med skjermen helt ut til kanten da man må ha plass til kontaktpunktene langs sidene av skjermpanelet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Selv har jeg 4" skjerm, og kunne godt hatt en litt større, men ikke mye. Det som plager meg mest er egentlig sideforholdet; skulle gjerne hatt litt mer i bredden. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer. Kanskje på tide at Apple våkner opp og kommer seg ut av sin stygge boble og gjør sin neste iPhone litt større sånn at man får inn en større skjerm enn 3.5 tommer skjerm? Endret 19. mars 2012 av Vindicator 2 Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg håper dem kommer med en slags "Flex-skjerm" snart... :s Jeg har i dag en note, men selv den bygynner og bli "liten". Problemet er at den ikke virker "Liten" når den ligger i lomma Lenke til kommentar
ASZII Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Syntes min "htc Legend" har har skjerm i det minste laget. Blir nok en 4.3" - 4.7" skjerm neste gang Lenke til kommentar
Superbit Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette var jo veldig dårlig nytt for meg som liker små mobiler Da blir nok utvalget framover bare enda mindre. Kanskje like greit å bytte ut min Galaxy Y til en Xperia Ray nå som den har synket til under 2000 kr, og ikke vente på noe annet spennende. Nå i vårværet forsvinner jakken med masse lommer, og fram skal snart shorts og piratbukse. Syns da det er behagelig med en mobil som kan ligge i lomma og ikke kjennes ut som en stor, tung klump. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Syns da det er behagelig med en mobil som kan ligge i lomma og ikke kjennes ut som en stor, tung klump. :host:Samsung Galaxy S II:host: Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil ha en skjerm som jeg kan rulle sammen/brette. FML jeg lever i feil tidsalder. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har en Nokia N8 med 3,5 tommers skjerm. Har ingen planer om å bytte, men det blir kanskje minst 4 tommer neste gang. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer. Er jeg blind for den virkelige verden fordi jeg ønsker en liten telefon som er enkel å ha med seg overalt? Hvis jeg hadde ønsket en telefon med større skjerm hadde jeg ikke hatt en iPhone. 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer. Er jeg blind for den virkelige verden fordi jeg ønsker en liten telefon som er enkel å ha med seg overalt? Hvis jeg hadde ønsket en telefon med større skjerm hadde jeg ikke hatt en iPhone. Jeg sa en del og ikke alle. Og dermed trenger ikke du å være blant dem jeg snakker om. Poenget er vel kanskje mere at Apple burde våkne opp å gi oss flere alternativer med iPhones hvor dem blant annet har flere skjerm størrelser. Men det er jo ikke til å nekte for at mange kjøper en iPhone KUN fordi det er Apple. Endret 19. mars 2012 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Poenget er vel kanskje mere at Apple burde våkne opp å gi oss flere alternativer med iPhones hvor dem blant annet har flere skjerm størrelser. Hvorfor det? De ser ut til å klare seg ganske bra med én størrelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg