HelloKjersti Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor vente når man kan ta saken i egne hender? Les hele saken 1 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 WHAAAT!!!?? Jeg ELSKET Wing Commander, helt vanvittig hærlig spill, finnes det en side for å donere noen slumper til produsentene stiller jeg gledelig opp! Hvem glemmer vel ikke Maniac, Catscratch(mitt aller første nick) yager ++++++++ :D 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ""Wing Commander Saga slippes om kort tid, og vil være helt gratis. Egne Linux- og Mac-versjoner skal også være underveis."" Egne GNU/Linux versjoner mener du vel? Pirke pirk i Stallmans navn 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har aldri spilt Wing Commander. Så dette får bli min sjanse Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Stemmeskuespillet gir meg tørrbrekninger. Grusomt dårlig. Jeg vet hele greia er laget av amatører, men... Problemet er også at de konkurrerer med WC3 som for rom epos kun har blitt toppet av Mass Effect i historie omfang. Spillet skal prøves, men jeg har ikke rare forventningene. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 OMG... og gratis med stilletiende samtykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå