Andinise Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hei. Har nettopp programert et lite program som skal starte en timer når jeg trykker på de forskjellige knappene på numpaden. Men når jeg prøver dette programmet, slutter det bare å virke med en gang jeg åpner det. Har lest igjennom hele koden, og jeg finner ingen feil, så hadde vært fint med litt hjelp her. Har sjekket litt inne i "Event Viewer" og der står dette: Problem signature: P1: Prosjekt.exe P2: 1.0.0.0 P3: 4f670874 P4: Recorder.dll_unloaded P5: 0.0.0.0 P6: 4f48291a P7: 58dc2699 P8: c0000005 P9: 00000008 P10: Dette sier meg dessverre ingenting.. Bare å spørre om det er noe du lurer på. Takk på forhånd. Edit: Litt av det som er i programmet: Text to speech: Dim sapi sapi = CreateObject("sapi.spvoice") sapi.speak(TextBox6.Text) Hotkeys: <System.Runtime.InteropServices.DllImport("user32.dll")> _ Private Shared Function GetAsyncKeyState(ByVal vkey As System.Windows.Forms.Keys) As Short End Function Resten er bare timere, labels osv... Endret 19. mars 2012 av Andiz94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå