Odesseiron Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 De hyllede sandkassespillene kan komme til Xbox 360 og PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er mildt sagt en god nyhet. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Åååh, håper det er sant! 2ern er dødsbra, men har aldri spilt Shenmue 1. Filmen fulgte med Shenmue 2 på Xbox, så den har jeg sett. Men hadde vært artig å spille 1ern selv også. Shenmue 2 var et av de første spillene som jeg leste om i et blad, og begynte å glede meg kjempemye til. 11 år siden allerede... Barndomsminner for meg det nå jo! Haha. Og sånn at det ikke er noen tvil, Shenmue 3 fortjener absolutt å bli utviklet og utgitt! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har aldri spilt Shenmue og har faktisk bare såvidt hørt navnet før, men av hva jeg leser fra artikkelen virker det lovende. Får håpe det ikke tar for lang tid før de kommer. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 får håpe det kommer en disc utgave også... dette fortjener en ordentlig re-release... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Eventyrspilleren i meg er småinteressert, men japansk historiedrevet spill? Skeptisk...... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Skulle ønske jeg hadde spilt dette da det var nytt, men jeg kommer absolutt til å gi det en sjanse dersom det blir lansert på XBL. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Datt nesten av the poopster da jeg så overskriften! Disse 2 spillene er blant topp 10 favorittene mine og eneste grunnen til at jeg har DC. Sega må bare gi de ut og endelig gi ut 3'ern - Shenmue 2 stoppa mildt sagt mitt i historien... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå