anders_bartley Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei. Jeg og noen venner av meg liker og spille i lag på co-op spill. Vi spilte gjennom Borderlands, og storkoste oss. Jeg ønsker nå å finne noe nytt vi kan spille. Vi likte Borderlands veldig mye og noe lignende hadde vært supert å finne. Om dere kunne komme med noen forslag om spill vi kan spille hadde jeg satt stor pris på det. Vi er tre til fire spillere. Det trenger ikke være FPS. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sithik Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Dungeon Defenders er et morsomt Tower Defence RPG spill! Det er opp til 4 spillere i co-op men funker også fint alene eller med mindre spillere. Koster bare 6€ på steam for orginal spillet:) eller man kan kjøpe en 4pack for 17.49€. Man har 4 forskjellige klasser og velge i og man kan kjøpe til en ekstra en. Det er også en del ekstra innhold man kan kjøpe til relativt billig. Anbefales! Endret 19. mars 2012 av Sithik 1 Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du skriver ingenting om det er på konsoll eller PC Om dere kan vente 58 dager: Diablo 3 På konsoll: Castle Crashers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Left4Dead! Krever dog riktig "setting", da det ikke er så morsomt å spille det med noen kompiser over VOIP. Ellers kan du jo ta en titt i denne listen: http://www.giantbomb.com/4-player-co-op/92-2563/ Lenke til kommentar
gholie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Trine 1&2 Terraria ( Ikkje direkte historie, men morro allikavel ) Diablo 3 L4D 1&2 Civilization serien ( IV / V ) Lenke til kommentar
Sithik Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hadde heller spilt killing floor da ja:p Billigere, flere våpen flere maps og et bedre spill synes jeg^^ 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dead Island Payday: The Heist Lenke til kommentar
gholie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Støtter forøvrig Magicka, men kan bli frykteleg kaotisk, og ein bør ha tolmodighet mtp. friendly fire... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Trine 2 (3 player co-op) Serious Sam 3 - Ganske sick skytespill. L4D2 - det beste co-op skytespill der ute hvis du spør meg Killing Floor - Ganske nice denne og, krever litt skills though. Payday: The Heist - noen som kan si noe om det, har lenge vurdert på denne... 1 Lenke til kommentar
anders_bartley Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Tusen takk for mange gode innslag. Du skriver ingenting om det er på konsoll eller PC Om dere kan vente 58 dager: Diablo 3 På konsoll: Castle Crashers Tenkte at siden jeg hadde lagt i kategorien PC-spill, så var det selvforklart. Men det er pc jeg sikter meg inn på. Har spilt Castle Crashers, det er et av de kjekkeste spillene jeg har opplevd. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Klarer ikke dy meg, men - Heroes of Might and Magic 3! Sett opp et game 4 v en del comps. Fantastisk underholdning i flere dager 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Magica Payday: The Heist Lord of the ring War in the north (3 player COOP) Endret 21. mars 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror faktisk multiplayerdelen i Mass Effect 3 kvalifiserer, ja. Den er ganske underholdende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Klarer ikke dy meg, men - Heroes of Might and Magic 3! Sett opp et game 4 v en del comps. Fantastisk underholdning i flere dager Støttes. HoMM3 er uten tvil det spillet jeg har spilt mest hos venner. Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 I Call of Duty: World at War kan man jo spille hele historien med fire spillere over nettet (+ Nazi Zombies). Tror dette er det eneste Call of Duty spillet med en slik funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå