vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det mases så mye på at man skal bruke spoiler ved lange quotes, men jeg kan ikke finne denne funksjonaliteten noe sted. Og det tar meg til den andre feilen siden alle søk jeg prøver går rett i database error. Fungerer ikke avansert søk? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Lurer jeg på også.. Henger meg på her jeg Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Dette er en spoiler. Du skriver dette uten punktum (.) inni. [.spoiler] Da får du en spoiler. [./spoiler] For å få klemmer -> [ ], trykker du Alt Gr+ 8/9, men det visste du sikkert =) Endret 19. mars 2012 av Nightshaft Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren > tegn > browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Hmm... jeg synes det er litt pussig at det hyles så høyt over dette hvis det ikke er standard funksjonalitet på forumet. Kanskje noen burde lage en sticky på dette. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren &--#62; tegn &--#62; browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette? Det er visstnok [ ] på Mac, en kompis av meg sier de gjemmer seg under tast 8 og 9, selv om det ikke er synlig på tastaturet. Ellers for å få spoiler klikker man på det lille ikonet til høyre for "viskelæret" i editoren (Det står "Spesiell BB kode" når du tar musa over den), da kan man velge spoiler hvis man vil EDIT: La til en blank linje Endret 19. mars 2012 av hjahre Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Uhm....det funka jo ikke. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Spoiler! My secret hidden text EDIT: Funka fint det Endret 19. mars 2012 av hjahre Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Det kommer jo etter det man har sitert. Genial funksjon gitt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren > tegn > browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette? Alt + 8 og Alt + 9 gir deg [ og ]. Det kommer jo etter det man har sitert. Genial funksjon gitt. Er det noe som er problematisk? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Fair enough at bilen er noe kjedelig, men å ta testen med en klype salt er jeg ikke enig i. Testen er av TÜV, de som har godkjenner bilen du kjører. Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren &--#62; tegn &--#62; browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette? Det er visstnok [ ] på Mac, en kompis av meg sier de gjemmer seg under tast 8 og 9, selv om det ikke er synlig på tastaturet. Ellers for å få spoiler klikker man på det lille ikonet til høyre for "viskelæret" i editoren (Det står "Spesiell BB kode" når du tar musa over den), da kan man velge spoiler hvis man vil EDIT: La til en blank linje Uhm....det funka jo ikke. Uhm....litt usikker her ja. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Marker sitatet (teksten i tekstfeltet) før du trykker på «Spesiell BB-kode». Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Utrolig nok. Selv om jeg er noob i bb-koding har jeg lært meg [.spoiler], [.b], [.url=elg.no]ELG[./url] (ELG) og sikkert fler som jeg ikke kommer på Endret 19. mars 2012 av Nightshaft Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Alt + 8, og Alt + 9 fungerte. Takk Runar Endret 19. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) &--#60;p&--#62; &--#60;br&--#62;Marker sitatet (teksten i tekstfeltet) før du trykker på «Spesiell BB-kode».&--#60;br&--#62;&--#60;br&--#62;&--#60;br&--#62;&--#60;/p&--#62; Se der ja. Men nok en gang, hvis dette er noe man mener at skal brukes så MÅ det legges ut en veiledning for alle som ikke er programmere også kan forstå. Edit: Det ligger ikke engang i FAQ'en såvidt jeg kan se. Endret 19. mars 2012 av vidarkri Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Se der ja. Men nok en gang, hvis dette er noe man mener at skal brukes så MÅ det legges ut en veiledning for alle som ikke er programmere også kan forstå. Edit: Det ligger ikke engang i FAQ'en såvidt jeg kan se. Jeg skal se hva jeg får til! Men, å si man må være programmerer for å forstå hvordan man bruker spoilere, er å overdrive. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg glemte å "fnutte" den, men den er ikke akkurat intuitiv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg