IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Og nå har hun veldig dårlig samvittighet.. Hva ville du gjort? Jeg brydde meg egentlig ikke siden vi ikke er i et seriøst forhold - aldri avtalt at det kun er oss to og ingen andre... Hvilket får meg til å tro at kanskje hun hadde blitt veldig såret hvis jeg hadde gjort det samme? Hmmm dette må jeg spørre henne om. Endret 19. mars 2012 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Snakk med henne om det. Alkohol gjør at man mister evnen til å ta riktige avgjørelser. Siden du skrev fest, tipper jeg dere hadde drukket =) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg brydde meg egentlig ikke siden vi ikke er i et seriøst forhold - aldri avtalt at det kun er oss to og ingen andre... Og der besvarte du strengt tatt ditt eget spørsmål. Ikke bry deg. Du eier henne ikke, og om hun er omsvermet av andre betyr det bare at du må skru opp dampen litt om du ønsker at det skal bli seriøst dere imellom. Si som sant er at hun ikke behøver å ha dårlig samvittighet for din skyld. Har hun det likevel er jo det forsåvidt positivt. Det betyr at hun ikke har spesielt lyst på noen annen en deg. Hvilket får meg til å tro at kanskje hun hadde blitt veldig såret hvis jeg hadde gjort det samme? Hmmm dette må jeg spørre henne om. Hvorfor det? Har du behov for å gjøre det samme? I så fall bør du være ærlig om det, men uten å bruke hennes lille feilsteg som et påskudd. Geir 4 Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Feil tråd Endret 20. mars 2012 av wil Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Si som sant er at hun ikke behøver å ha dårlig samvittighet for din skyld. Har hun det likevel er jo det forsåvidt positivt. Det betyr at hun ikke har spesielt lyst på noen annen en deg. Akkurat det jeg gjorde.. Hvilket får meg til å tro at kanskje hun hadde blitt veldig såret hvis jeg hadde gjort det samme? Hmmm dette må jeg spørre henne om. Hvorfor det? Har du behov for å gjøre det samme? I så fall bør du være ærlig om det, men uten å bruke hennes lille feilsteg som et påskudd. Geir Har ikke behov for å gjøre det samme, jeg mente ikke at jeg vurderte å "ta igjen" eller noe slikt. Men hvis hun hadde sagt at hun hadde blitt såret så ville jeg forstått bedre hvorfor hun fikk dårlig samvittighet nå. Det ville for meg vist at hun så på forholdet som mer seriøst enn jeg gjorde.. Vi har ikke snakket om dette utover en liten chat på nett men jeg slapper mer av nå som jeg vet at hun ikke ble interessert i noen andre på den festen. bekimc, Jeg hadde dumpet en kjæreste som gikk og kysset med andre også, men vi er ikke ekslusive for hverandre enda. Vet det hørtes ut som at jeg kommer med unnskyldninger men for å gjøre det slutt må man vel bli sammen først? Endret 21. mars 2012 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Mulig jeg husker feil, men var det ikke noen som hadde nesten samme problemet her for et par uker siden som jeg besvarte ganske greit? Skal se om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar
Grisejenta Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Alkohol er ingen unnskyldning! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Alkohol er ingen unnskyldning! De er jo ikke kjærester da... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Dumpet dritten. Godt å vite, antar jeg. Hvor dumpet du den hen? Geir 7 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Godt å vite, antar jeg. Hvor dumpet du den hen? På anvist plass. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Alkohol er ingen unnskyldning! De er jo ikke kjærester da... Ååå... Altså, så lenge de ikke er "kjærester", og bare dater, så kan begge to gå rundt og pule hvem som helst? Alkohol er uansett ingen unnskyldning. Hvis du vet du ikke kan kontrollere deg selv når du drikker alkohol, så drikker du bare ikke, og det er din egen skyld hvis noe skjer, siden det er DU som bestemte at du skulle drikke. Anonym poster: e0b6e5cd02442ae18be9187f0f92f47f Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Ååå... Altså, så lenge de ikke er "kjærester", og bare dater, så kan begge to gå rundt og pule hvem som helst? Alkohol er uansett ingen unnskyldning. Hvis du vet du ikke kan kontrollere deg selv når du drikker alkohol, så drikker du bare ikke, og det er din egen skyld hvis noe skjer, siden det er DU som bestemte at du skulle drikke. Anonym poster: e0b6e5cd02442ae18be9187f0f92f47f Hørt om uforpliktende sex? Eller er det slik at man må dele livet med alle man deler seng med? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ååå... Altså, så lenge de ikke er "kjærester", og bare dater, så kan begge to gå rundt og pule hvem som helst? Ja, det finnes da vel ikke noen lov om det? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Dette er et jævlig stort rødt flagg, spesielt dersom du har som hensikt å gå inn i et forhold med henne. Jeg har nettopp kommet ut av et forhold som startet på presis samme måte, og mitt råd er krystallklart: Ikke gå inn i et forhold med henne! Endret 29. mars 2012 av Mannetøs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg forstår ikke hele greia, dere er ikke forepliktet ovenfor hverandre, hvorfor fikk hun da dårlig samvittighet? Virker ut som hun tar "forholdet" mer seriøst enn deg, men likevel kysser en annen? Ikke akkuratt konemateriale. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kan man gjøre det i fylla kan man gjøre det edru. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kan man gjøre det i fylla kan man gjøre det edru. Jepp, det er ikke alkoholen som utfører gjerningen, men hjernen (riktignok litt svekket). Cabron haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå