Gangland Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Lanserer flere hovedkort, deriblant et signert Fata1ity. ASRock utvider X79-utvalget Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Får håpe dette hovedkortet er av litt kvalitet for overklokking. Asrock er neppe kjent for kvalitet. Er det noe Sokkel 2011 ikke trenger er det hovedkort av det billige slaget. Det gjør denne sokkelen til søppel. Endret 19. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fatal1ty, ikke Fatal1ity. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og med en gang det der fatality nub navnet blir presentert så koster det vel mer enn det smaker uansett, så jo takk. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ASRock har aldri feilet i highend-segmentet, så denne skepsisen skjønner jeg ikke. Klart at billigkort ikke kan ha samme kvalitet som de dyrere, men det vet vi jo fra før med ASUS, Gigabyte og MSI. Jeg har selv stått på en scene på CeBit og sett at kortet tåler en støyt i form av overklokking, så det eksploderer ikke bare du tar i det, for å si det sånn... syns det ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Så ett sted at ett asrock hk er med å ha verdensrekord i høy klokk på en eller anna 2011 CPU, men om det er realistisk eller ikke veit jeg nå ikke, eller om det bare er reklame veit jeg heller ikke. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 fristende å gro bart så jeg har noe å blåse i hver gang jeg ser Fatal1ty produkter dukker opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå